Аналітична довідка

про розгляд звернень громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації в ІІ кварталі 2017 року

 

  Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

  Відповідно до вимог чинного законодавства  робота із зверненнями громадян щоквартально аналізується та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх заявах та скаргах.

  Протягом ІІ кварталу 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 91 звернення громадян, що на 29 одиниць менше ніж за ІІ квартал 2016 року.  

  З них 81 або 89.1 % - становлять письмові  звернення; 10 або 10.9 % - становлять звернення, отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

  У своїх зверненнях громадяни порушили 92 питання.

  Найбільш актуальними питаннями у ІІ кварталі 2017 році є:

 

Питання

ІІ квартал

2016 року

ІІ квартал

2017 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

14

10.5

11

11.9

Транспорт і зв'язок

7

5.5

3

3.3

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

2

1.6

-

 

Соціальний захист

67

52.3

42

45.7

Праця і заробітна плата

-

-

3

3.3

Охорона здоров"я

3

2.3

7

7.6

Комунальне господарство

9

7.0

17

18.5

Житлова політика

4

3.1

-

 

Екологія та природні ресурси

5

3.9

1

1.1

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

2

1.6

1

1.1

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

0.8

3

3.3

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

-

1

1.1

Інше

12

9.3

5

5.4

 

  Як свідчить аналіз, найбільше громадян хвилювали питання соціального захисту : майже 46 % від усіх звернень та стосувались отримання соціальних виплат та субсидій (21 звернення або 52.4%), надання матеріальної допомоги (14 звернень або 33.3%), виділення путівок на санаторно-курортне лікування ( 3 заяви або 7.1 %), про заміну соціального працівника, забезпечення ходунками та милицями  та ін.

  Друге місце за кількістю звернень займають питання комунального господарства (18.5 %). Заявники порушували питання про ремонт дороги державного значення по вулиці Горького в  м. Немирові, організований вивіз сміття в смт. Брацлав та с. Ковалівка, благоустрій кладовища в с. Сажки, належне водопостачання громадян  м. Немирів, смт. Брацлав, с. Нові Обіходи, с. Мельниківці,  відсутність газопостачання в окремих населених пунктах, заборгованості за користування природнім газом та ін..

  Третє місце займають питання аграрної політики і земельних відносин - 10.9%. Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались не продовження договору оренди земельних паїв (с. Обідне, с. Семенки); сплати орендної плати за земельні ділянки під сільськогосподарськими будівлями та спорудами (смт. Ситківці), збереження громадського пасовища смт. Ситківці, оформлення документів на виділену земельну ділянку учаснику АТО               (с. Ковалівка), виділення земельної частки (паю) (с. Вища кропивна, с. Ометинці) та ін.

  7.6 % становлять питання охорони здоров'я та стосувались отримання пільгового рецепту на ліки, забезпечення медичними препаратами по виписаних пільгових рецептах за програмою «Доступні ліки», пільг на ліки, неправомірного (на думку заявника) зберігання автомобілів «швидкої допомоги» в гаражах ЦРЛ та ін.

  По 3.3 % становлять звернення з питань транспорту і зв'язку, праці і заробітної плати, освіти .

  Питання транспорту і зв'язку – про пільгове перевезення окремих категорій громадян,  про зміни до розкладу руху автобусів із видачею в касі квитків до с. Кароліна, про якісний мобільний зв’язок «Київстар» в с. Бугаків.      

  Питання праці і заробітної плати – про неправомірне (на думку заявниці) звільнення з роботи сина, якого призвали на військову службу, про затримку виплати заробітної плати у школі - інтернаті.

  Питання освіти – про збереження будівлі Стрільчинецької недобудованої школи, про підтримку директора Воловодівської ЗОШ.

  Також надходили заяви про видачу довідок про заробітну плату, законність діяльності печей по виробництву деревного вугілля біля с. Бондурівка, незаконність розташування металевих конструкцій для торгівлі по вулиці Соборна м. Немирів.

 У ІІ кварталі 2017 року надійшло  4 колективних звернення ( у ІІ кварталі 2016 року – 7 колективних заяви)  та стосувались відновлення водогону по вулиці Пролетарська с. Мельниківці, підтримки учителями директора Воловодівської ЗОШ, збереження Стрільчинецької недобудованої школи, не дозволити наділяти земельні ділянки учасникам АТО на полі, яке використовується жителями смт. Ситківці як пасовище. 

  33 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, учасників бойових дій, дітей війни,  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання. Дана категорія громадян порушує питання соціальних виплат та субсидій (правильність нарахування державної соціальної допомоги одинокої матері, соціальної допомоги  малозабезпеченій сім’ї, отримання одноразової допомоги при народжені дитини, отримання ходунків та милиць, роботи соціального працівника, виплати субсидії на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги, виділення путівки на санаторно-курортне лікування),  пільгового перевезення громадян, виділення та оформлення земельної ділянки, призначення допомоги по догляду за хворими, відшкодування вартості квитка за проїзд на лікування, забезпечення пільговими ліками по програмі «Доступні ліки» та ін.

  Як свідчить аналіз найбільше звернень (в одиницях) надійшло від громадян з таких територіальних громад: Немирівської – 20, Брацлавської – 13, Ковалівської – 13,  Ситковецької - 7 , Чуківської – 7, Райгородської – 4, Мельниківської – 3, Кіровської – 3, Бугаківської – 2, Криковецької – 2, Великобушинської – 2, Муховецької – 2, Юрковецької – 2.

  В ІІ кварталі 2017 року в районну державну адміністрацію від органів вищого рівня надійшло 71 звернення або 78 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 77 звернень або 60 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр". В своїх зверненнях до органів вищого рівня заявники найчастіше порушували питання соціального захисту (38), комунального господарства (12), аграрної політики (7), охорони здоров’я (7), будівництва та архітектури (3), праці і взаробітної плати (3), освіти (2), сім’ї та молоді (1), транспорту (1), екології (1), захисту прав споживача (1).

  Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 

Відділ організаційний та по роботі з громадянами апарату райдержадміністрації