Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації вживаються всі можливі заходи, щодо погашення та недопущення заборгованості із заробітної плати. Спеціалістами відділу праці управління соціального захисту населення райдержадміністрації щоденно здійснюється моніторинг стану виплати заробітної плати та її погашення. Відповідно до даних  моніторингу станом на  10.01.2018 року заборгованість із заробітної плати по району відсутня.

Протягом 2017 року відбулось 15 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Спеціалістами управління соціального захисту населення райдержадміністрації в поточному році проведено 14 обстежень додержання законодавства про оплату праці, а саме недотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, порушення строків виплати заробітної плати, не проведення компенсації працівникам втрати частини заробітної плати у зв’язку із порушенням строків її виплати.

УКЛАДАННЯ КОЛЕКТИВНИХ ДОГОВОРІВ

Постійно здійснюється моніторинг укладання та реєстрації колективних договорів, згідно якого станом на 10.01.2018 року зареєстровано існуючих 198 договорів. Протягом 2017 року прийнято 29 колективних договора та зареєстровано 3 зміни та доповнення до колективних договорів.

ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ

Такі явища, як «нелегальна» наймана праця та «конвертна» заробітна праця знаходяться на постійному контролі райдержадміністрації, районної робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проводились систематичні перевірки діяльності суб’єктів господарювання щодо дотримання ними вимог чинного законодавства з питань оплати праці та зайнятості. Особлива увага приділялась наявності трудових договорів щодо використання праці фізичних осіб.

Протягом 2017 року робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 14 обстеження підприємств різних форм власності. Правопорушень не виявлено. (робота без оформлення трудових відносин, оплата нижче відпрацьованого часу, тощо).

ОХОРОНА ПРАЦІ

Управлінням соціального захисту населення всіма зацікавленими службами проводиться активна робота  по створенню належних, безпечних і здорових умов праці, запобіганню нещасним випадкам та професійним захворюванням.

З метою просвітницької діяльності, зламу стереотипу, що "все може статися тільки не зі мною", використовуємо районну газету "Прибузькі новини" та сайт райдержадміністрації, де матеріали з питань охорони праці, пожежної безпеки подаються  щоквартально.

Перш за все прагнемо змінити психологію та ставлення керівників до питань з охорони праці. Робиться це через доведення до них вимог законодавства, в першу чергу Закону України "Про охорону праці", інших нормативних актів.

Залучаємо до цього спеціалістів з м. Вінниці так в 2017 році на базі Вінницького навчально – курсового комбінату житлово-комунального господарства обласної ради проведено навчання та перевірку знань керівників підприємств спеціалістів з питань охорони праці та осіб з різних професій в кількості 108  чоловік.

Проведено 2 засідання координаційної ради з питань  безпечної життєдіяльності населення. На засіданнях координаційної ради розглядалися актуальні питання створення безпечних і нешкідливих умов праці, профілактики нещасних випадків, заслуховувалися керівники підприємств, де сталися нещасні випадки та при перевірках виявлено багато порушень.

Ще одним напрямком поліпшення ситуації є проведення атестації робочих місць. Згідно    статті 7 Закону України "Про охорону праці" на право працівників на пільги і компенсації за важкі та шкідливі умови праці.

Загальна кількість робочих місць, що підлягають атестації, на перевірених підприємствах району складає – 567, на яких зайнято – 2026 працюючих. Кількість атестованих робочих місць на перевірених підприємствах – 366, на яких працює 1474 чоловік. За результатами атестації робочих місць підтверджено право на пільгову пенсію за Списком № 1- 28 працівникам, за Списком № 2 – 460 працівникам. Право на щорічну додаткову відпустку за результатами атестації підтверджено 1415 працівникам. 

Інформація щодо військовослужбовців які перебувають в зоні проведення АТО:

Загальна кількість демобілізованих -  538

К-сть загиблих – 5

К-сть УБД - 501

Поранених 23 особа (Шрамко Р. П.;  Лютий В. А.; Торунда Р. І.; Коломієць С. В.; Знайда Г. І.; Вжец В. В.; Крилов М. В., Кривошеєнко С. І., Урбанський В. В., Бережок В. В, Пелішенко О. П., Качалка В. А., Сідлецький О. А., Добровольський Т. А., Приступа Ю. О., Гавриленко І. В., Сальник А. В., Галапенко Л. М., Орел В. А., Павленко О. В., Грінчак О. Є., Клименко І. І., Антохов В. С.,) 

Звіт про роботу приймальні громадян управління станом на 01. 01. 2018 року 

Прийнято заяв та документів для надання допомог – 3851

Прийнято заяв та документів для призначення субсидій на придбання твердого палива – 2718

Прийнято заяв на отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг - 1722

Видано довідок – 1776

Зроблено запитів особових  справ – 122

Видано посвідчень на дитину-інваліда – 17

Загальна кількість громадян що звернулись в  управління –  14789 

Підсумки відділу  персоніфікованого  обліку станом  на  01. 01. 2018 року 

В Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги введено  15623 справи, що становить 100% на паперових носіях.   

За  2017 рік  на відшкодування витрат по наданню пільг на житлово-комунальні послуги  нараховано  і профінансовано  6 689 077,16  грн.

За  2017 рік   на відшкодування витрат по наданню пільг на тверде паливо  та скраплений газ нараховано  та виплачено  620 270,17 грн..

Виплачено     щорічну   грошову   допомогу   до  5  Травня   2053 ветеранам  війни  та  жертвам  нацистських   переслідувань  на       суму   1 427 095 грн., а саме:

  • Інвалідам війни 1 групи –  76 чол. на   суму   226 100 грн..;

-    Інвалідам  війни  2  групи   -  26 чол.  на  суму    67 600 грн.;

-    Інвалідам  війни  3  групи   -  49 чол.  на  суму    113 190 грн..:

-   Учасникам  бойових  дій     -  465 чол. на суму    427 800.  грн.;

-  Сім’ям померлих, загиблих  ветеранів війни – 375 чол. на  суму 187465 грн.;

-  Учасникам війни  - 1082 чол. на  суму  427 340 грн..

Видано 1239 довідок  в  організації,  що  надають  послуги.

В 2017 році виплачено соціальні  стипендії 65 студентам вищих навчальних закладів на суму 48 723,43грн.

Виплачено матеріальну допомогу військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби на суму 698 520,00грн.

З місцевого бюджету з початку року виділено:

- на проїзд автомобільним транспортом загального користування на міських та   приміських маршрутах – 418 419,00 грн. ,

- залізничним транспортом – 18168,13 грн.,

- послуги зв’язку - 183 377,67грн.

Звіт про роботу сектора по роботі з ветеранами та інвалідами війни та праці станом на 01. 01. 2018 року

Протягом січня-грудня 2017 року нараховано і виплачено компенсацію на бензин і транспортні послуги на суму  13230 грн.  66  чол., виплачено одноразову  грошову допомогу малозабезпеченим громадянам 61 чол., на суму 41130,50 грн..Виплачено допомогу на поховання інвалідам війни та учасникам бойових дій 22 чол., на суму  46971 грн. Видано довідок на пільгове зубопротезування 183 чол, 12 посвідчень ветерана праці, 14 посвідчень інваліда війни, 7 посвідчень сім’ї померлого інваліда війни, направлено на навчання 31 дитину-інваліда до реабілітаційного центру «Промінь». Видано 474 направлень для отримання протезно-ортопедичних виробів. Забезпечено технічними засобами реабілітації 68 осіб з інвалідністю.

Видано направлень на психологічну реабілітацію 8 учасникам бойових дій в АТО. Видано 34 путівки на оздоровлення учасникам АТО і 4 путівки особам з інвалідністю загального захворювання. Забезпечено коштами на придбання житла 1 учасника АТО, який є інвалідом І групи. Направлено на професійну адаптацію 13 учасників АТО. Виплачено грошову допомогу особам, які отримали легкі тілесні ушкодження на майдані 64 000грн., особам, які отримали тілесні ушкодження середньої важкості 1 чол. на суму 154450 грн. Виплачена грошова компенсація за навчання учасникам АТО та дітям учасників АТО, які навчаються 9 чол. на суму 65048 грн.

Рішенням сесії Немирівської райради 6 скликання від 30.10.2015 продовжено дію районної Програми надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги на 2016-2020 роки. З початку року отримали допомогу 107 чол., на суму 84,5 тис.грн.

На утримання Ради Ветеранів   на  2017 рік виділено 175,0 тис.грн., станом на 01.01.2018 року профінансовано 175,0 тис.грн.     

Звіт про роботу відділу виплат станом  на 01. 01. 2018  року

Державну соціальну допомогу  малозабезпеченим сім’ям у січні-грудні 2017 року отримали 584 сім’ї, виплачено допомог на суму 24457,1 тис.грн.

Державну соціальну допомогу  сім’ям з дітьми у січні-грудні 2017 року отримали 1993 сім’ї, виплачено допомог на суму 33272,2 тис.грн.

Державну соціальну допомогу інвалідам дитинства за січень-грудень 2017 року отримали 460 чол.,  виплачено на суму 9814,97 тис.грн

Допомогу по догляду за психічно хворими протягом січня-грудня  2017 року отримали 95 чол., виплачено на суму 2093,7 тис.грн.

Компенсація по догляду за інвалідами І групи, особами, які досягли 80-ти річного віку виплачена 367 чол., на суму 647,8 тис.грн., заборгованість становить 408,9 тис.грн.

На утримання  дитячого будинку сімейного типу і прийомних сімей в яких виховується 18 дітей-сиріт з державного бюджету за січень-грудень 2017 року виплачено 952,9 тис. грн.. 

З початку  2017  року користуються  субсидією на  житлово-комунальні послуги  8149 сімей на суму 118090,9 тис. грн., профінансовано 127422,6 тис.грн., заборгованість становить 35733,8 тис.грн.   

Звіт про роботу сектора з нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій станом на 01.01.2018 року 

Сектором з нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій проведена така робота:

  • перевірено 445 нових пенсійних справ та особових рахунків, які призначені Немирівським відділом Тульчинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області. Виявлено 10 порушень;
  • перевірено 860 пенсійних справ, по яких було здійснено перерахунок раніше призначених пенсій;
  • перевірено 1078 пенсійних справ та особових рахунків, по яких було здійснено виплату одноразової допомоги на поховання та недоодержаної пенсії в разі смерті пенсіонера;
  • надавались консультації по питаннях пенсійного законодавства фізичним та юридичним особам;
  • упорядковані та систематизовані архіви;
  • виконувались обов’язки згідно положення про сектор (розгляд скарг та заяв громадян, видача архівних пенсійних справ, перевірка відмовних справ). 

Звіт про роботу сектора чорнобильських виплат на  01. 01. 2018 року

Згідно статистичних даних, чисельність громадян Немирівського району, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи складає – 1450 чол., в тому числі:  учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 151 чол.;  потерпілих від Чорнобильської катастрофи – 1499 чол.

Серед учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, громадян віднесених до категорії І – 37 чол., серед них : І гр. інвалідності – 1 чол., ІІ гр. інвалідності – 12 чол., ІІІ гр. інвалідності –24 чол.; категорії ІІ – 80 чол.; категорії ІІІ – 26 чол.; 

Особи, що належать до потерпілих від Чорнобильської катастрофи, складають: І категорії - 87 чол., ІІ категорії  – 149 чол., ІІІ категорії  – 67 чол..

Дітей, віднесених до категорії потерпілих від Чорнобильської катастрофи – 969 чол.

Дружина/чоловік померлого ліквідатора, смерть, якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою – 34 чол.

Сектор чорнобильських виплат управління соціального захисту населення Немирівської райдержадміністрації проводить  виплати  компенсацій   громадянам, потерпілим від аварії на ЧАЕС згідно Закона України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ” за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на здійснення заходів, пов’язаних із соціальним захистом громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, а саме:  

- щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - станом на 01.01.18 р. було виплачено компенсації на суму 1231965 грн.,

- компенсація інвалідам внаслідок Чорнобильської катастрофи за втрату здоров’я та допомога на оздоровлення – 22654 грн.

- компенсації, пов’язані  з підвищеною оплатою праці , наданням додаткової відпустки -  66687 грн., заборгованість по даній виплаті складає - 26881 грн.;

- видатки на оздоровлення громадян, які постраждали від аварії на ЧАЕС – 192091 грн.

- медикаментозне забезпечення постраждалих громадян – 80944 грн.;

- компенсація за проїзд постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС – 4958 грн.

В ЄДАРПІ на обліку перебуває 34 особи, які мають статус дружини померлого громадянина, смерть якого пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС. До Дня ліквідатора проведено виплату  одноразової матеріальної допомоги 31 вдові на суму 50288  грн

Згідно Закону України “Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” постраждалі громадяни мають право на  безкоштовне придбання ліків за рецептами лікарів та пільгове зубопротезування.

На 2017 рік було укладено договір на отоварення безкоштовними медикаментами між управлінням соціального захисту та ТОВ «Пріорис» і з Немирівською ЦРЛ на безкоштовне зубопротезування.

Згідно кошторисних призначень на протязі 2017 року було профінансовано та використано коштів на суму 80944 грн., в тому числі:

 на безкоштовне придбання ліків –64000 грн.;

 на пільгове зубопротезування – 16944 грн.

Станом на 01.01.2018 року відділом чорнобильських виплат було виплачено компенсацій на загальну суму   1 649 587 грн.

Всі виплати пільги та компенсації надаються згідно чинного законодавства в межах кошторисних призначень.

До  управління соціального захисту сектору чорнобильських виплат звернулося 37 чоловіка по питанню отримання путівок на оздоровлення,  що мають І  категорію потерпілих.

Відділ  чорнобильських виплат  проводить прийом громадян тимчасово переміщених з зони АТО та окупованої території Крим,  також  нараховує та виплачує  даній категорії громадян адресну допомогу на оплату житлово-комунальні послуги та проживання.          За  2017 рік  призначено та виплачено адресної допомоги особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО на суму 1 570 677,32 грн. 

Звіт про роботу відділу державних соціальних інспекторів станом  на 01. 01. 2018  року

Відділом державних соціальних інспекторів управління  соціального захисту населення Немирівської районної державної адміністрації станом на 01.01.2018 року обстежено 1777  сімей для визначення їх права на призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та житлових субсидій.

Розглянуто 18 звернень громадян, які зверталися з проханням надання матеріальної допомоги.  Проведено обстеження матеріально – побутових умов проживання сімей  та надано пропозиції щодо отримання допомоги.

Проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання 404 сімей, які є вимушеними переселенцями із зони АТО.

Згідно наказу Міністерства соціальної політики України та Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про доходи (відсутність доходів, отримані фізичними особами, які звернулися за призначенням державної допомоги» №1287/926 від 04.11.2016 року подані запити для перевірки доходів громадян, що звернулися за призначенням субсидії та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям. В результаті проведеної перевірки виявлені переплати:   державної допомоги одиноким матерям ( з урахуванням доходів) – 1 особа на суму  89,44грн. коп., ЖКП 17 осіб -25390,11грн., СГТП -1 особа -380,56 грн. Призупинено виплату 3  субсидій на житлово-комунальні послуги. Перевірено 10716 особових справ осіб, які отримують субсидії на житлово-комунальні послуги та субсидії на  придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива -2019 справ. Всі виявлені порушення усунені.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації