30.03.2018 року Українською універсальною біржею (36039, м.Полтава, вул. Шевченка, 52, тел.(0532)56-00-37, адреса веб-сайту www.uub.com.ua), буде проведено аукціон в електронній формі об'єкта державної власності групи Ж (разом із земельною ділянкою).

 

 Назва об'єкта: медпункт з обладнанням, разом із земельною ділянкою.

 Адреса об'єкта: 22800, Вінницька обл., м. Немирів. вул. Свято-Троїцька, 48.

 Балансоутримувач: ПрАТ "Немирівське АТП-10547", код за ЄДРПОУ 05460924; 22800, Вінницька обл., м. Немирів. вул. Свято-Троїцька, 48.

 Відомості про об'єкт: одноповерхова цегляна будівля 1954 р. п., загальною площею 32,5 кв. м, розташована на території підприємства, перебуває в незадовільному стані, не використовується. До обладнання входить: апарат УВЧ 1986 р. в. 1 шт.; мед інструмент 1986 р. в., а саме: стоматологічне дзеркало 3 шт., стоматологічний зонд 2 шт., стоматологічний шпатель 1 шт., лоток медичний 2 шт., стоматологічні бори 85 шт. Обладнання не експлуатується, перебуває в незадовільному стані.

 Відомості про земельну ділянку: площа земельної ділянки 0,0074 га. Кадастровий номер 0523010100:01:009:0515. Категорія земель – землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Цільове призначення 12.08 – для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій. Земельна ділянка обтяжена охоронною зоною навколо (вздовж) ЛЕП-0,4 кВ, площею 0,0030 га.

 Початкова ціна об'єкта приватизації без урахування ПДВ – 27 553,0 грн., у т.ч. вартість будівлі – 18 859,0 грн., вартість земельної ділянки – 8 441,0 грн.; вартість обладнання – 253,0 грн.

 ПДВ – 5 510,60 грн.

  Початкова ціна об'єкта приватизації з урахуванням ПДВ –                 33 063,60 грн., у т.ч. вартість будівлі – 22 630,80 грн.; вартість земельної ділянки – 10129,20 грн.; вартість обладнання – 303,60 грн.

Покупець зобов'язаний:

- протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу об'єкта державної власності разом із земельною ділянкою сплатити ціну продажу об'єкта та після сплати в повному обсязі ціни продажу об'єкта прийняти його у триденний термін за актом приймання-передавання;

- можливе перепрофілювання об'єкта;

- використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням відповідно до нормативно-правових актів та вимог державних органів, що погодили проект відведення земельної ділянки;

- подальше відчуження об'єкта можливе за умов збереження для нового власника зобов'язань, визначених договором купівлі-продажу виключно за згодою РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Покупець сплачує Організатору аукціону винагороду у розмірі 1 % (одного відсотка) від початкової ціни об'єкта приватизації, що складає        330,64 грн.

Засоби платежу – грошові кошти.

Реєстраційний внесок учасника аукціону в сумі 17,0 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об'єкт приватизації вносяться на р/р №37187006000498 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015, код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач коштів – РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Грошові кошти в розмірі 3 306,36 грн., що становить 10 % від початкової ціни об'єкта приватизації, вносяться на р/р №37312072000391 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 13327990, одержувач – РВ ФДМУ по Вінницькій області.

Кінцевий термін прийняття заяв на участь у аукціоні – 26.03.2018 року.

Аукціон в електронній формі буде проведено 30.03.2018 року Українською універсальною біржею, час початку внесення цінових пропозицій (початок аукціону) – 10-00, час закінчення внесення цінових пропозицій (закінчення аукціону) – 12-00.

 Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об'єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві  юстиції України 25.09.2015 року за № 1147/27592. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Української універсальної біржі на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов'язані направити на адресу Української універсальної біржі (36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.

 Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об'єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).

 Ознайомитися з об'єктом можна в робочі дні за місцем його розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Гоголя, 10, каб. 24, тел. 67-26-08.

Управління  економіки  райдержадміністрації