Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Відповідно до вимог чинного законодавства  робота із зверненнями громадян щоквартально аналізується та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх заявах та скаргах.

Протягом І кварталу 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 124 звернення громадян, що на 89 одиниць менше ніж за І квартал 2017 року.  З них 107 або 86.3 % - становлять письмові  звернення; 17 або 13.7 % - становлять звернення, отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у 1 кварталі 2017 році є:

 

Питання

І квартал

2018 року

І квартал

2017 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

11

8.6

16

6.7

Транспорт і зв'язок

5

3.9

15

6.3

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

2

1.6

3

1.3

Соціальний захист

61

47.7

120

50.2

Праця і заробітна плата

2

1.6

10

4.2

Охорона здоров"я

7

5.5

16

6.7

Комунальне господарство

16

12.5

22

9.2

Житлова політика

4

3.1

1

0.4

Екологія та природні ресурси

-

-

2

0.8

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

0.8

4

1.7

Культура та культурна спадщина

1

0.8

1

0.4

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

5

3.9

11

4.6

Діяльність органів виконавчої влади

1

0.8

 

 

Діяльність органів місцевого самоврядування

2

1.6

1

0.4

Інше

10

7.8

17

7.1

 

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, у І кварталі 2018 року спостерігається зменшення надходження звернень (у 1,7 рази), в основному, за рахунок питань соціального захисту, кількість яких зменшилася в 2 рази (більшість питань соціального захисту в І кварталі 2017 році були пов’язані з наданням субсидій ).

Із 128 питань, порушених заявниками протягом І кварталу 2018 року, 76.6 % (94 питання) належали до 3 категорій:

- соціального захисту (61 питань або 47.7 % від загальної кількості; найпоширеніші: отримання соціальних виплат та субсидій – 40 звернень, матеріальної допомоги – 15); забезпечення технічними засобами реабілітації (милицями, ортопедичними устілками) та ін.

- комунального господарства (16 одиниць або 12,5 %; з них у 7 випадках порушували питання благоустрою та ремонту доріг в селах Чуків, Рачки, Бондурівка, Криківці, Ометинці); вартості житлово – комунальних послуг, щодо обміну та встановлення газового лічильника, відновлення газового постачання, про заміну ліхтарів у м. Немирів та інші

- аграрної політики і земельних відносин (11 одиниць, або 8.6%; найпоширеніші – питання власності на землю – 9 (стосувались виділення земельних ділянок учасникам бойових дій АТО, виділення земельного паю) проведення розрахунків за передані в оренду  земельні паї, про умови виплати дотацій за утримання молодняка ВРХ.

5.5 % - становлять питання охорони здоров'я та стосувались зміни групи інвалідності, діяльності медичних закладів, заповнення вакансії лаборанта в Ситковецькій ЛА ЗПСМ, проведення дослідження аналізу, проведення мамографії, виконання посадових обов’язків фельдшером с. Будки та ін.

3.9 % становлять звернення з питань транспорту та зв’язку, зокрема щодо продажу в касі автовокзалу пільгових квитків  для осіб що мають посвідчення багатодітної сім’ї, пільгового перевезення багатодітних сімей

У І кварталі 2018 року надійшло  2 колективних звернення ( у І кварталі 2017 року – також 2 колективних заяви)  та стосувались надання висновку для відведення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлового будинку, щодо неправомірного відчуження земель Чернятинського коледжу Вінницьким НАУ.

36.2 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, учасників бойових дій, дітей війни,  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання.

Як свідчить аналіз найбільше звернень (в одиницях) надійшло від громадян з таких територіальних громад: Немирівської - 32, Брацлавської – 17, Ситковецької – 8, Ковалівської – 8, Чуківської – 8, Рачківської -6, Муховецької – 4, Мельниківської – 4, Райгородської - 3, Криковецької – 3, Рубанської – 3, Боблівської – 2, Бугаківської – 2  та ін.

В І кварталі 2018 року в районну державну адміністрацію від органів вищого рівня надійшло 94 звернення або 75.8 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 118 звернень або 55.4 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр". В своїх зверненнях до органів вищого рівня заявники найчастіше порушували питання соціального захисту (61), комунального господарства (11), охорони здоров’я (4), аграрної політики (3), транспорту (3), житлової політики (3) та інші.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 18 або 14.5% - вирішено позитивно, на 102 або 82.3 % - громадянам  надано роз’яснення, решта звернень перебуває на розгляді.

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.