Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням  вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями  громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо  забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування".

  Відповідно до вимог чинного законодавства  робота із зверненнями громадян щоквартально аналізується та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх заявах та скаргах.

  Протягом ІІ кварталу 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 80 звернень громадян, що на 11 одиниць менше ніж за ІІ квартал 2017 року.  

З них 74 або 92.5 % - становлять письмові  звернення; 6 або 7.5% - становлять звернення, отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

  У своїх зверненнях громадяни порушили 80 питань.

 Найбільш актуальними питаннями у ІІ кварталі 2017 році є:

 Питання

ІІ квартал

2018 року

ІІ квартал

2017 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

4

5

11

11.9

Транспорт і зв'язок

 -

-

3

3.3

Соціальний захист

42

52.5

42

45.7

Охорона здоров"я

4

5

7

7.6

Комунальне господарство

19

23.8

17

18.5

Екологія та природні ресурси

6

7.5

1

1.1

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

1.3

1

1.1

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

-

-

3

3.3

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

1.3

1

1.1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

1.3

-

-

Інше

2

2.5

5

5.4

         

    Як свідчить аналіз, найбільше громадян хвилювали питання соціального захисту  - майже 53 % від усіх звернень та стосувались отримання соціальних виплат та субсидій (25 звернення або 59.5%), надання матеріальної допомоги (6 звернень або 14.3%), виділення путівок на санаторно-курортне лікування ( 1), визначення соціального статусу (1) та ін.

    Друге місце за кількістю звернень займають питання комунального господарства (23.8 %). Заявники порушували питання про ремонт доріг с.Гостинне Немирівської ОТГ, по вулицях Свято-Миколаївська, Ковпака, Гоголя смт. Брацлав, належне водопостачання громадян  с. Анциполівка Зяньковецької сільської ради, підведення водопостачання до окремих домогосподарств с. Байраківка Немирівської ОТГ, відновлення вуличного освітлення на вулицях с. Гостинне Немирівської ОТГ, заборгованості за користування природнім газом та ін.

         7.5% - займають питання екології та стосувались забруднення навколишнього середовища (про припинення діяльності ФОП, яке випалює деревне вугілля, обприскування поля отрутохімікатами поблизу с. Стрільчинці, обприскування жителем с. Мухівці фруктового саду, який знаходиться на відстані 3 метрів від житлових будинків), вирубки лісу поблизу с. Вишківці.

 По 5 % становлять звернення аграрної політики та охорони здоров'я.

З питань аграрної політики заяви стосувались оренди земельних паїв (с.Бондурівка, с. В. Бушинка); прийняття документів на виплату дотації на утримання молодняку ВРХ в с. Байраківка, низької закупівельної ціни на молоко.

 Питання охорони здоров'я стосувались зміни групи інвалідності громадянину с. Рачки та відсутності холодильної камери у моргу Немирівської ЦРЛ ін.

         У ІІ кварталі 2018 року надійшло  3 колективних звернення ( у ІІ кварталі 2017 року – 4 колективних заяви)  та стосувались ремонту дороги по вулиці свято-миколаївська смт. Брацлав та обприскування жителем с. Мухівці фруктового саду, який знаходиться на території села.

32 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від багатодітних сімей, учасників війни,  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання, учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Дана категорія громадян порушує питання соціальних виплат та субсидій, надання матеріальної допомоги, зміну соціального статусу, виділення путівки на санаторно-курортне лікування,  пільгового перевезення, освітлення вулиці та ін.

         Як свідчить аналіз найбільше звернень (в одиницях) надійшло від громадян з таких територіальних громад: Немирівської – 20, Брацлавської – 20, Ковалівської – 7, Вишковецької – 5, Мельниківської – 4, Кіровської – 4, Муховецької – 4, Ситковецької - 3, Чуківської – 2, Райгородської – 1, Боблівської – 1, Великобушинської – 1, Джуринецької – 1, Зяньковецької – 1.

         В ІІ кварталі 2017 року в районну державну адміністрацію від органів вищого рівня надійшло 71 звернення або 78 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 77 звернень або 60 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр". В своїх зверненнях до органів вищого рівня заявники найчастіше порушували питання соціального захисту (38), комунального господарства (12), аграрної політики (7), охорони здоров’я (7), будівництва та архітектури (3), праці і в заробітної плати (3), освіти (2), сім’ї та молоді (1), транспорту (1), екології (1), захисту прав споживача (1).

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз з усіх розглянутих звернень 12  або 13.2 % вирішено позитивно, на 54 або 58.2% надано роз’яснення, решта звернень перебуває на розгляді.

         Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.