Відбулася чергова планова нарада з питання використання системи електронних закупівель Прозорро розпорядниками бюджетних коштів району. Відкрив та провів нараду перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський.

 

  У нараді брали участь: заступник начальника – начальник бюджетного відділу фінансового управління райдержадміністрації О. Ю. Матяш, головний бухгалтер Немирівської центральної районної лікарні О. О. Букштейн, головний спеціаліст відділу освіти Г. В. Тиличкун, начальник управління економіки райдержадміністрації  О. М. Яхно та головний спеціаліст відділу прогнозування та аналізу доходів райдержадміністрації О. П. Соколовська.

       Розпорядники бюджетних коштів доповідали про стан електронних закупівель за період з 06 липня по 02 серпня поточного року.

      Так, Немирівською ЦРЛ за вказаний період було закуплено:

  • Імуноглобулін антирабічний (людський) 12 од. - договір укладено з ТОВ «Бадм» на суму 44164,98 грн., економія склала 335,02 грн.;
  • Лабораторний посуд 4585 од. – договір укладено з ТОВ ТД «Волес» на суму 4999,00 грн., економія склала 3001,00 грн.;
  • Овочі: капуста 300 кг., морква 50 кг., цибуля 100 кг. – договір підписано з СФГ «Бержан» на суму 4800,00 грн., економія склала 400,00 грн.;
  • Яйце куряче столове 1 категорії 3000 шт. – договір укладено з ТОВ «Мир- Продуктів» на суму 6300,00 грн., економія склала 1200,00 грн.;
  • Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію пункту зберігання і розподілу подачі кисню Немирівської ЦРЛ – договір укладено з ТОВ «Кріогенсервіс» на суму 30000,00 грн., економія 50000,00 грн.;
  • Будівельні матеріали та матеріали для водопровідних систем – договір укладено ТОВ «Будматеріали» на суму 20100,00 грн. та ТОВ «БудЛогістік» на суму 10003,65 грн., економія склала відповідно 4900,00 грн. та 1996,35 грн.;
  • Флюорографічна рулонна плівка 20 рулонів – договір укладено з ТОВ «Парсек» на суму 26215,00 грн, економія склала 3785,00 грн.;
  • Ноутбук - 2 шт., монітор - 1 шт – договір підписано з ТОВ «Протех-іт-Україна» на суму 26843,76 грн., економія 5956,24 грн.;
  • Окорок курячий охолоджений 1020 кг. – договір укладено з ТОВ «Мир – Продуктів» на суму 50939,00 грн., економія 5161,00 грн.

  Актуальними залишаються закупівля медикаментів на загальну планову суму 210000,00 грн., лабораторні реактиви та діагностичні засоби на суму 37800,00 грн., стрічка для ЕКГ з тепловим записом на суму 9500,00 грн. та триває переговорна процедура по централізованому водопостачанню та водовідведенню з Комунальним підприємством Немирівводолканал Немирівської міської ради на суму 307040,08 грн. та 283554,56 грн. відповідно.

      По відділу освіти завершеними закупівлями є шкільна документація (класні журнали 170 шт. та особові справи 140 шт.) – договір укладено з ФОП Грозінська О. М. на суму 8250,00 грн., економія 7750,00 грн., та комп”стерна техніка і мультимедійне обладнання для класів нової української школи 31 шт. – договір укладено з ФОП Зубарик Н. О. на суму 118750,00 грн., економія 514,00 грн. Актуальними закупівлями є: ноутбук (для Чуківської ЗОШ) – планова сума 10546,00грн., меблі для початкової школи НУШ 312 од. на планову суму 238524,00 грн., приладдя для навчальних закладів 753 шт. на планову суму 238612,00 грн. та реконструкція системи опалення в будівлях Чуківської ЗОШ на планову суму 300000,00 грн.

         Підсумовуючи нараду, перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський наголосив про те, що будь-які зміни в умовах договорів (додаткові угоди) та проблеми, які виникають при заключенні договорів повинні бути обговореними з створеною робочою групою.       

 

 Фінансове управління райдержадміністрації