Відбулася чергова планова нарада з питання використання системи електронних закупівель Прозорро розпорядниками бюджетних коштів району. Відкрив та провів нараду перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський.

 У нараді брали участь: головний бухгалтер Немирівської центральної районної лікарні О. О. Букштейн, бухгалтер КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги» Донець Ю. М.,

головний спеціаліст – бухгалтер відділу сім”ї, молоді та спорту райдержадміністрації Сокольвак І. В., головний бухгалтер управління соціального захисту населення райдержадміністрації Педоренко С. В., начальник управління економіки райдержадміністрації  О. М. Яхно та головний спеціаліст відділу прогнозування та аналізу доходів райдержадміністрації О. П. Соколовська.

    Розпорядники бюджетних коштів доповідали про стан електронних закупівель за період з 03 серпня по 09 серпня поточного року.

       Так, Немирівською ЦРЛ за вказаний період було заключено договора на поставку централізованого водопостачання та водовідведення з КП Немирівводоканал Немирівської міської ради на суму 307040,08 грн. та 283554,56 грн. відповідно, та укладено договір з  ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» на придбання медикаментів різних на суму 87 460,09 грн., економія при цьому склала 92,96 грн. Актуальною залишається закупівля лабораторних реактивів та діагностичних засобів на суму 37800,00 грн. та стрічка для ЕКГ з тепловим записом на суму 9500,00 грн..

       По КНП “Центр ПМСД» виставлено закупівлю бензину А-92 Євро на планову суму 117600,00 грн. (4200 л.), та не відбулась повторна закупівля шафи-стелажа для амбулаторних карток , тумбочок, шаф для одягу на планову суму 14200,00 грн. Завершених закупівель за поточний період КНП “Центр ПМСД» немає.

      По відділу сім”ї, молоді та спорту заключено договір (виставлено звіт про укладений договір) з ДП «Клінічний санаторій «Аванрард» на оздоровлення дітей на суму 78897,00 грн. (17 путівок по 4641,00 грн.).

       По управлінню соціального захисту населення було виставлено 3 звіти про укладені договора на придбання багатофункціональних крісел колісних (2 шт.) та мала механізація з ТОВ «Науково – виробничий центр АНТЕЙ ЛТД» на загальну суму 53728,00и грн..

       Підсумовуючи нараду, перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський наголосив про те, що будь-які зміни в умовах договорів (додаткові угоди) та проблеми, які виникають при заключенні договорів повинні бути обговореними з створеною робочою групою.  

     

    Фінансове управління райдержадміністрації