Щодо проведення бізнес-місії до Республіки Албанія

   З 27 по 30 квітня 2017 року заплановано проведення бізнес-місії українських підприємств до Республіки Албанія. Уряд Албанії офіційно затвердив зазначені дати як Дні України в Албанії. В рамках проведення зазначеної місії 28 квітня 2017 року відбудеться Українсько-Албанський економічний форум, в якому візьмуть участь Міністр економіки, Міністр сільського господарства та інші представники уряду Албанії.

  За результатами попередньої роботи ТПП України та Донецької ТПП встановлено, що албанські бізнесмени дуже зацікавлені в прямих контактах з українськими виробниками соняшникової олії, борошна, зерна, цибулі, волоських горіхів та інших продуктів харчової переробки. Крім того, є зацікавленість в імпорті української сільськогосподарської техніки та машинобудівної продукції.

  Контактна особа в ТПП України: Катерина Чумакова тел.: 099-073-26-41, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Управління економіки райдержадміністрації

28.04.2017р.


Щодо проведення бізнес-місії до Республіки Албанія

   З 27 по 30 квітня 2017 року заплановано проведення бізнес-місії українських підприємств до Республіки Албанія. Уряд Албанії офіційно затвердив зазначені дати як Дні України в Албанії. В рамках проведення зазначеної місії 28 квітня 2017 року відбудеться Українсько-Албанський економічний форум, в якому візьмуть участь Міністр економіки, Міністр сільського господарства та інші представники уряду Албанії.

 За результатами попередньої роботи ТПП України та Донецької ТПП встановлено, що албанські бізнесмени дуже зацікавлені в прямих контактах з українськими виробниками соняшникової олії, борошна, зерна, цибулі, волоських горіхів та інших продуктів харчової переробки. Крім того, є зацікавленість в імпорті української сільськогосподарської техніки та машинобудівної продукції.

Контактна особа в ТПП України: Катерина Чумакова тел.: 099-073-26-41, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації

27.04.2017р.


                                                  "Запорізький туристичний фестиваль-ярмарок"

  22 квітня 2017 року на каскаді "Райдуга" в м. Запоріжжя відбудеться Запорізький туристичний фестиваль-ярмарок "Запоріжжя – місто щастя". Організатором фестивалю є Український союз промисловців і підприємців. Мета даного заходу полягає в розширенні ділових контактів для представників туристичної сфери, налагодження коопераційних зв’язків, просування на південно-східному туристичному ринку України нового туристичного продукту та активізація маркетингової та інвестиційної політики.

  На фестивалі буде представлено туристичні продукти м. Запоріжжя та Запорізької області – туристичні об’єкти, заклади культури та розміщення (готелі, бази відпочинку, пансіонати, санаторії, хостели), заклади харчування, зелені садиби, представників пізнавального туризму, етнотуризму, екстремального туризму, пляжного туризму на узбережжі Азовського моря

  Запрошуються туроператори та турагенства, готельєри і спеціалісти гостинності, представники баз відпочинку, пансіонатів, зелених садиб, професійні асоціації та державні адміністрації, а також представники засобів масової інформації.

  Довідкова інформація за телефоном: (061) 239 06 33; (096) 109 04 56 – Нічта Катерина Володимирівна.

  У разі прийняття рішення про участь у зазначеному заході, просимо повідомити управління економіки райдержадміністрації тел. (04331) 2-17-06; ел. почта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації

      20.04.2017р.     


14 міжнародна будівельна  виставка

 Project Qatar

   З метою розширення співробітництва у сфері будівництва, створення сприятливих умов інвестиційного клімату та залучення інвестицій у економіку пропонуємо до Вашої уваги будівельну 14 міжнародну виставку «Project Qatar».

В м. Доха Держава Катар з 8 по 11 травня 2017 року відбудеться 14 міжнародна будівельна  виставка  «Project Qatar».   

  Даний захід вважається найбільшим у Катарі у галузі будівництва та є унікальною платформою для ознайомлення з наявними будівельними проектами, реалізація яких потребує іноземного досвіду і технологій, зокрема, у сфері виготовлення та постачань будівельних матеріалів, сантехнічного і промислового обладнання, продукції машинобудівельної індустрії тощо.

  Організатор заходу – «IFP Group», Tel: +961(5) 959111, Ext. 114, Fax: +961(5) 959888, E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., website: www.ifpgroup.net  e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації

  20.04.2017р.                 


                                              Щодо участі у туристичній виставці в м. Вінниці   

   В рамках відзначення Дня Європи в Україні в місті Вінниці в 2017 році заплановано проведення туристичної виставки. Традиційно це св"ято відвідують близько 100 тис. вінничан та гостей міста.

   Виставка відбудеться 20 травня 2017 року на алеї Центрального парку культури і відпочинку з 14-00 до 19-00. Участь у виставці безкоштовна.

   Контактна особа: Головченко Василь Юрійович, заступник начальника управління торгівлі, послуг та розвитку споживчих ринків Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації, тел.. (0423)-66-11-80, моб.тел. 067-430-69-88.

 Управління  економіки  райдержадміністрації

    20.04.2017р.                                                       


                                                     Навчання у сфері публічні закупівлі!

   З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  У зв’язку із введенням у дію Закону України «Про публічні закупівлі»        № 922-VIII від 25.12.2015р. участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro.

  ТОВ «Агентство «КОНСАЛТ» запрошує 23-24 квітня 2017 року у             м. Вінниця на навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель, яке проводиться на основі Наказу Мінекономрозвитку від 06.10.2014р. №1190 «Про затвердження примірних навчальних програм з питань організації та здійснення державних закупівель» та листа Мінекономрозвитку №3305-05/0079-07 від 17.01.2015р.

  Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Порядок визначення предмета закупівлі (остані зміни);
  • ДК 021:2015 – як правильно вибрати код предмету закупівлі?
  • Самостійна перевірка замовником інформації про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах;
  • Основні аспекти проведення електронних закупівель через систему ProZorro;
  • Аналіз основних положень Закону України «Про публічні закупівлі»(термінологія; сфера застосування; оприлюднення інформації про закупівлю: строк, порядок: тендерний комітет; процедури закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі; кваліфікація учасника; порядок проведення електронних закупівель; до порогові закупівлі).
  • Реєстрація та робота на електронних майданчиках. Допорогові закупівлі. Надпорогові закупівлі;
  • Організація діяльності тендерного комітету;
  • Порядок та основні умови планування закупівель;
  • Договір про закупівлю, коригування його істотних умов та багато іншого;
  • Процедури закупівель в схемах та малюнках;
  • Огляд практичних ситуацій;
  • Практика перевірок закупівель органами контролю та багато інших актуальних питань.

Вартість навчання –1380 грн. на одну особу.

Учасники семінарів забезпечуються обідами.

Реєстрація учасників розпочинається з 09 год. 00 хв.

  Детальну інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0432) 55-09-21,    (096) 55-45-331, чи надіславши повідомлення на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або на факс (0432) 55-09-21.

 Управління економіки райдержадміністрації

20.04.2017р.

                                  


Кращі практики місцевого самоврядування у 2017 році

  Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оголосило з 3 квітня 2017 року проведення конкурсу "Кращі практики місцевого самоврядування" у 2017 році.

Тематика конкурсу:

  1. Прозорість та підзвітність місцевого самоврядування.
  2. Практики розвитку регіонів та громад, засновані на власних стратегіях та ресурсах.
  3. Співробітництво територіальних громад.

З питань проведення конкурсу просимо звертатися за телефонами: (044)303-99-16, (044)590-47-76.

  Також повідомляємо, що з результатами проведення конкурсу в 2014-2016 роках та інформацію про конкурс 2017 року можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Мінрегоіну за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/regional-dev/rozvytok-mistsevoho-samovryaduvannya/konkurs/.

Управління економіки райдержадміністрації

 07.04.2017р.                                          


Навчання у сфері електронних закупівель!

   З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  Центр державних замовлень запрошує членів тендерних комітетів пройти навчання та підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення державних закупівель, за програмами затвердженими Мінекономрозвитку.

Курси навчання у сфері здійснення державних закупівель відбудуться в м. Вінниця 10-11 квітня 2017 року.

Вартість даного навчання – 1300,00 грн., підвищення кваліфікації 900,00 грн.

Питання, які буде обговорено на навчанні:

  1. Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні.
  2. Повноваження та функції тендерного комітету;
  3. Порядок та основні умови планування тендерних закупівель;
  4. Оприлюднення інформації про закупівлю;
  5. Порядок організації та проведення відкритих торгів;
  6. Підготовка тендерної документації;
  7. Кваліфікаційні критерії до учасників;
  8. Відкриті реєстри, практика застосування;
  9. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій;
  10. Відповіді на питання учасників семінару, що стосуються формування документації, а також інші питання;
  11. Законодавство з регулювання допорогових закупівель;
  12. Порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі;
  13. Умови застосування і проведення процедури конкурентного діалогу;
  14. Особливості укладання договору про закупівлю. Істотні умови договору;
  15. Закупівлі за рамковими угодами;
  16. Звітування за процедурами закупівлі;
  17. Порядок оскарження процедур закупівлі;
  18. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок;
  19. Відповідальність у сфері державних закупівель.

   Більш детальна довідка, інформація та оформлення заявки за тел.:           (04) 272-50-23, (066) 416-32-03, (067) 829-97-77.

 Управління економіки райдержадміністрації

06.04.2017р.


                                                               Навчання у сфері публічні закупівлі!

   З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  У зв’язку із введенням у дію Закону України «Про публічні закупівлі»        № 922-VIII від 25.12.2015р. участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro.

  ТОВ «Агентство «КОНСАЛТ» запрошує 18-19 квітня 2017 року у             м. Вінниця на навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель, яке проводиться на основі Наказу Мінекономрозвитку від 06.10.2014р. №1190 «Про затвердження примірних навчальних програм з питань організації та здійснення державних закупівель» та листа Мінекономрозвитку №3305-05/0079-07 від 17.01.2015р.

  Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Порядок визначення предмета закупівлі (остані зміни);
  • ДК 021:2015 – як правильно вибрати код предмету закупівлі?
  • Самостійна перевірка замовником інформації про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах;
  • Основні аспекти проведення електронних закупівель через систему ProZorro;
  • Аналіз основних положень Закону України «Про публічні закупівлі»(термінологія; сфера застосування; оприлюднення інформації про закупівлю: строк, порядок: тендерний комітет; процедури закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі; кваліфікація учасника; порядок проведення електронних закупівель; до порогові закупівлі).
  • Реєстрація та робота на електронних майданчиках. Допорогові закупівлі. Надпорогові закупівлі;
  • Організація діяльності тендерного комітету;
  • Порядок та основні умови планування закупівель;
  • Договір про закупівлю, коригування його істотних умов та багато іншого;
  • Процедури закупівель в схемах та малюнках;
  • Огляд практичних ситуацій;
  • Практика перевірок закупівель органами контролю та багато інших актуальних питань.

Вартість навчання –1380 грн. на одну особу.

Учасники семінарів забезпечуються обідами.

Реєстрація учасників розпочинається з 09 год. 00 хв.

Детальну інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0432) 55-09-21,                    (096) 55-45-331, чи надіславши повідомлення на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або на факс (0432) 55-09-21.

 Управління економіки райдержадміністрації

06.04.2017р.


                                           Увага підприємствам переробної промисловості району!

  На території ТОВ «Весна Поділля» (м. Могилів-Подільський, вул. Сагайдачного, 8/2 (швейна фабрика «Аліса») відкрито площадку для здійснення торгівлі з продажу населенню продовольчих та непродовольчих товарів.

  Всі підприємства переробної промисловості з виробництва м’ясних та ковбасних виробів, м’яса курей, яєць, олії, молокопродуктів, хлібобулочних, кондитерських, макаронних виробів, борошна, круп, плодоовочевих консервів, а також торговельні підприємства споживчої кооперації, сільськогосподарські товаровиробники та інші, запрошуються всі бажаючі підприємства до м. Могилів-Подільський для здійснення торгівлі.

  Контактна особа: директор ТОВ «Весна Поділля» Рудик Валентина Степанівна, тел. 067-722-18-28.

 Управління економіки райдержадміністрації

 03.04.2017

 


Щодо бізнес-безпеки підприємств та організацій

  ТОВ "Міжнародне агентство бізнес-безпеки "СВР" спільно із кафедрою управління безпекою та правоохоронною діяльністю ПрАТ "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна академія управління персоналом" пропонує безкоштовну співпрацю з використанням запропонованої керівником проекту сучасного Старт-Аппу "Оцінка рівнів розвитку та безпеки підприємства (організації)", кандидатом юридичних наук, доцентом Лисенком Сергієм Олексійовичем методики визначення рівня розвитку та рівня безпеки підприємств з метою дослідження їх соціальної надійності, з якою можна ознайомитись за посиланням: http://vabb.com.ua/testing/index.php .

  Сутність проекту полягає в проведенні тестування із показниками про діяльність підприємства (організації), обробки введення даних за унікальною авторською методикою та аналізі висновків. Результати цієї оцінки будуть корисні топ-менеджерам, власникам бізнесу, керівникам безпеки, органам державної влади та органам місцевого самоврядування. Завдяки даній оцінці перевіряється ефективність управління, надійність бізнесу, достовірність виконання планів та керівних рішень. Ретельний аналіз, на основі оцінки, допоможе виявити прорахунки в системі безпеки та управління підприємств, приховані ризики та загрози.

Управління економіки райдержадміністрації

22.03.2017р.


Міжнародна виставка "Kuwait Travel & Tourism Exhibition 2017"

  З 29 березня по 1 квітня 2017 року в м. Ель-Кувейті відбудеться міжнародна виставка "Kuwait Travel & Tourism Exhibition 2017", організатором якого є компанія "Kuwait International Fair".

  Зазначений міжнародний захід є платформою для комунікації ї консолідації всієї туристичної галузі, що дозволить учасникам встановити нові та підтримати  існуючі ділові контакти, отримати новітню інформацію, оцінити стан ринку, заявити про себе як про успішну компанію.

  До участі у виставці запрошуються вітчизняні туроператори або турагенції, державні та приватні авіакомпанії, готелі, мотелі, санаторії, національні туристичні організації, медичні клініки (що надають послуги у сфері медичного туризму), перевізники, компанії у сфері ІТ-технологій в туризмі тощо.

  Мінімальна вартість участі у виставковому заході – 2615 дол. США (включено візове забезпечення, орендна вартість площі 12 кв. м., обладнаної килимовим покриттям, столом та двома стільцями, розміщення презентації компанії у виставковому каталозі на ¼ сторінки, електропостачання, вивіска  на стенді англійською та арабською мовами).

  Посольством України в Державі Кувейт ведеться робота з місцевими компаніями щодо забезпечення українських учасників виставки житлом в готелях за пільговими цінами, опрацьовується питання безкоштовного трансферу "аеропорт-готель-аеропорт" та "готель-виставковий комплекс-готель" протягом усього часу проведення виставки.

  Крім того, з метою мінімізації фінансових витрат українських компаній, які мають намір взяти участь у виставці, посольством розпочата робота з кувейтськими туристичними фірмами, які попередньо висловлювали готовність надати власні виставкові площі українській стороні, з подальшою оплатою вартості участі пропорційно між представленими на стенді компаніями.

  Контактна особа від Посольства України в Державі Кувейт: другий секретар з економічних питань Куриляк Володимир Мирославович, +965 2531 8507 ext. 105, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

  Детальні умови участі в "Kuwait Travel & Tourism Exhibition 2017" можна отримати у організаторів виставки: тел. +965 2252 2733 ext. 285, моб. тел. +965 5000 1903, факс +965 2252 8093, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , веб-сайт: http:// ktte-kw.com.

Управління економіки райдержадміністрації  

23.02.17р.


Про проведення 23-ї Міжнародної туристичної виставки

"Україна – Подорожі та туризм"

        З 29 по 31 березня 2017 року відбудеться ІЛTT – 23-я Міжнародна туристична виставка "Україна – Подорожі та туризм". Організатором виставки є компанія "Прем"єр Експо" (Україна) та ІTE Group Plc. (Великобританія). Дана туристична виставка має всі підстави називатися однією з найбільших в Україні. Захід традиційно проходить у березні та з року в рік набуває все більшого визнання серед фахівців туристичного бізнесу України, країн СНД, близького та далекого зарубіжжя.

        Цього разу в даній виставці планується участь понад 200 туристичних компаній, туроператорів, національних і місцевих туристичних асоціацій та організацій, готелів, транспортних агенцій, страхових компаній, представництв багатьох країн світу, серед яких: Албанія, Болгарія, Домініканська Республіка, Єгипет, Греція, Грузія, Ізраїль, Індонезія, Італія, Іспанія, Кіпр, Куба, Литва, Марокко, ОАЕ, Палестина, Перу, Польша, Словаччина, США, Таїланд, Танзанія, Туніс, Туреччина, Угорщина, Україна, Франція, Шрі-Ланка тощо.

        Туристична виставка, як і завжди, продовжить традицію акцентування на культурно-туристичному потенціалі України і ознайомлення вітчизняних та зарубіжних відвідувачів та гостей виставки з туристичними можливостями українських міст та регіонів у сфері туризму.

        ІЛТТ також відіграє значну роль у розвитку економічної та туристичної сфери нашої країни та у залученні іноземних інвестицій в нашу державу. За роки свого існування виставка стала площиною для виходу українських компаній на міжнародну арену, демонстрація України як привабливого туристичного напрямку для представників багатьох країн світу, для налагодження співпраці між вітчизняними та іноземними компаніями. Виставка є ефективним інструментом популяризації як України в цілому, так і її окремих регіонів на міжнародному рівні та залученню фінансових потоків в нашу державу. З року в рік області та регіони України беруть участь у цій експозиції.

        За додатковою інформацією щодо участі у виставці звертатись до представника компанії-організатора виставки Ємцевої Катерини: тел.(044)496-86-45, моб.тел.(067)-404-56-75; e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..ua

Управління  економіки  райдержадміністрації

23.02.17р.


Навчання у сфері публічні закупівлі!

  З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  У зв’язку із введенням у дію Закону України «Про публічні закупівлі»        № 922-VIII від 25.12.2015р. участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro.

  ТОВ «Агентство «КОНСАЛТ» запрошує 01-02 березня 2017 року у            м. Вінниця на навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель, яке проводиться на основі Наказу Мінекономрозвитку від 06.10.2014 № 1190 «Про затвердження примірних навчальних програм з питань організації та здійснення державних закупівель» та листа Мінекономрозвитку № 3305-05/0079-07 від 17.01.2015 р.

  Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Порядок визначення предмета закупівлі (остані зміни);
  • ДК 021:2015 – як правильно вибрати код предмету закупівлі?
  • Самостійна перевірка замовником інформації про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах;
  • Основні аспекти проведення електронних закупівель через систему ProZorro;
  • Аналіз основних положень Закону України «Про публічні закупівлі»(термінологія; сфера застосування; оприлюднення інформації про закупівлю: строк, порядок: тендерний комітет; процедури закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі; кваліфікація учасника; порядок проведення електронних закупівель; до порогові закупівлі).
  • Реєстрація та робота на електронних майданчиках. Допорогові закупівлі. Надпорогові закупівлі;
  • Організація діяльності тендерного комітету;
  • Порядок та основні умови планування закупівель;
  • Договір про закупівлю, коригування його істотних умов та багато іншого;
  • Процедури закупівель в схемах та малюнках;
  • Огляд практичних ситуацій;
  • Практика перевірок закупівель органами контролю та багато інших актуальних питань.

Вартість навчання – 1380 грн. на одну особу.

Учасники семінарів забезпечуються обідами.

Реєстрація учасників розпочинається з 09 год. 00 хв.

  Детальну інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0432) 55-09-21,                    (096) 55-45-331, чи надіславши повідомлення на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або на факс (0432) 55-09-21.

 Управління економіки райдержадміністрації


Міжнародна туристична виставка "ІМТМ 2017" 

  З 7 до 8 лютого 2017 року заплановано проведення найбільшої щорічної міжнародної туристичної виставки "ІМТМ 2017" в Ізраїлі м. Тель-Авів.

  Детальна інформація стосовно виставки, актуалізованого проекту програми, потенціальних учасників і відвідувачів, а також вартості і умов участі, міститься за посиланням – http://www.imtm-telaviv.com .

  Організатором виставки є компанія "Orta Ltd.". Контактна особа – Орлі Спангул, менеджер з розвитку бізнесу ІМТМ (тел. +9872-3-7584696; моб.: +972-54-6701008; факс: +972-3-6384455; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ).

 Управління економіки райдержадміністрації

03.02.2017р.


"Перший весняний фестиваль 2017"

  03 – 05 березня 2017 року в Міжнародному виставковому центрі "Лівобережний" Броварський проспект, 15, м. Київ відбудеться "Перший весняний фестиваль 2017". Організатором фестивалю є Український союз промисловців і підприємців. Мета даного заходу полягає в розширенні ділових контактів для представників малого і середнього бізнесу, налагодження промислових коопераційних зв’язків.

  Учасниками фестивалю є представники бізнесу України, Литви, Грузії, Білорусії, Молдови та інші.

  На фестивалі буде представлено широкий асортимент непродовольчих товарів повсякденного, молодіжного, спортивного та авторського характеру, а також товари фольклорного напрямку, трикотаж, вироби з натуральної шкіри, прикраси та аксесуари, косметика та парфумерія, посуд, текстиль для дому, сувенірна продукція та інше.

  Довідкова інформація за телефоном: (096) 000 98 91 – Катерина Ярошенко; (050) 353 33 88 – Олег Масник.

  У разі прийняття рішення про участь у зазначеному заході, просимо повідомити управління економіки райдержадміністрації до 10 лютого          2017 року тел. (04331) 2-17-06.

 Управління економіки райдержадміністрації

03.02.2017р.


Використання альтернативного палива

   ТОВ "РАФІАС-М", що є розробником новітньої технології та виробником альтернативного твердого палива з вуглецю – марки "ТУБ" пропонує розглянути можливість використання для опалення брикету "ТУБ" установами, організаціями та навчальними закладами.

  Вартість брикету "ТУБ" знаходиться в одній ціновій категорії з вугіллям антрацитної групи, але згідно із сертифікатом якості від 17.11.2015 № 07/1563, який видано державним підприємством "Український державний науково – дослідний вуглехімічний інститут" Міністерства економічного розвитку і торгівлі, мають вищі показники калорійності (теплоти згорання). Показники якості, що характеризують безпечність брикетів, не перевищують значень, передбачених стандартом ДСТУ 7146:2010 для кам'яного вугілля, антрациту та продуктів їх перероблення.

  В разі зацікавленості, використання для опалення брикету "ТУБ", пропонуємо звертатись за додатковою інформацією до ТОВ "РАФІАС-М" за тел. +380 68 038 1727 та +380 68 717 5483 або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  та Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації


Навчання у сфері публічні закупівлі!

  З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  У зв’язку із введенням у дію Закону України «Про публічні закупівлі»        № 922-VIII від 25.12.2015р. участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro.

  ТОВ «Агентство «КОНСАЛТ» запрошує 24-25 січня 2017 року у            м. Вінниця на навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель, яке проводиться на основі Наказу Мінекономрозвитку від 06.10.2014 № 1190 «Про затвердження примірних навчальних програм з питань організації та здійснення державних закупівель» та листа Мінекономрозвитку № 3305-05/0079-07 від 17.01.2015 р.

  Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Порядок визначення предмета закупівлі (остані зміни);
  • ДК 021:2015 – як правильно вибрати код предмету закупівлі?
  • Самостійна перевірка замовником інформації про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах;
  • Основні аспекти проведення електронних закупівель через систему ProZorro;
  • Аналіз основних положень Закону України «Про публічні закупівлі»(термінологія; сфера застосування; оприлюднення інформації про закупівлю: строк, порядок: тендерний комітет; процедури закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі; кваліфікація учасника; порядок проведення електронних закупівель; до порогові закупівлі).
  • Реєстрація та робота на електронних майданчиках. Допорогові закупівлі. Надпорогові закупівлі;
  • Організація діяльності тендерного комітету;
  • Порядок та основні умови планування закупівель;
  • Договір про закупівлю, коригування його істотних умов та багато іншого;
  • Процедури закупівель в схемах та малюнках;
  • Огляд практичних ситуацій;
  • Практика перевірок закупівель органами контролю та багато інших актуальних питань.

Вартість навчання – 1300 грн. на одну особу.

Учасники семінарів забезпечуються обідами.

Реєстрація учасників розпочинається з 09 год. 00 хв.

Детальну інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0432) 55-09-21,                    (096) 55-45-331, чи надіславши повідомлення на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

Управління економіки райдержадміністрації


До уваги фермерів, виробників харчової та побутової продукції

   З 10 грудня 2016 року по 10 січня 2016 року в м. Чернігові (проспект Миру, 194) буде проходити Різдвяний Ярмарок за участю фермерів, переробників сільськогосподарської продукції, виробників промислових та побутових товарів.

  За сприянням Чернігівської облдержадміністрації та Чернігівської міської ради Чернігівська обласна Агенція регіонального розвитку щосуботи організовує проведення Ярмарок, які збирають велику кількість виробників та покупців.

  Запрошуємо до участі в Різдвяному Ярмарку та постійних щосуботніх Ярмарках фермерів, виробників харчової та побутової продукції.

Продаж товарів можна здійснювати з автотранспорту, палаток та в приміщенні.

  Більш детальну інформацію про участь в Ярмарку можна отримати в Департаменті міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації за телефоном: 66-11-80 (Гнатюк Галина Василівна).

 

Управління економіки райдержадміністрації


"Про проведення виставки

"AGROMED 2017 AХVAZ" в Ірані"

   У період з 31 грудня 2016 року по 2 січня 2017 року в м. Ахваз, Ісламська Республіка Іран проходитиме ХІ Міжнародна  виставка сільськогосподарської промисловості та техніки, тваринництва, птахівництва, систем зрошення, рибних промислів, аквакультур, ветеринарії "AGROMED 2017 AХVAZ".

  Більш детальну інформацію можна отримати в Департаменті міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької облдержадміністрації за телефоном: (0432) 66-14-38.

    Управління  економіки  райдержадміністрації


Навчання у сфері публічні закупівлі!

  З метою недопущення правопорушень у сфері електронних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку електронних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  Програма навчання розроблена відповідно до Закону України «Публічні закупівлі». Тематичні семінари проводяться у новому форматі. Під час навчання слухачі отримають практичні навички реєстрації та роботи у тестовому режимі безпосередньо на електронному майданчику ProZorro для здійснення процедур публічних закупівель.

Під час навчання слухачі опанують такі основні теми:

  • Тендерний комітет та уповноважені особи замовника. Організація публічних закупівель;
  • Створення процедури закупівель через електрону систему закупівель ProZorro;
  • Тендерна документація та вимоги законодавства до її оформлення. Критерії та методика оцінки пропозицій конкурсних торгів;
  • Порядок здійснення допорогових закупівель, рамкові угоди;
  • Відповідальність за порушення законодавства у сфері публічних закупівель тощо.

  Вартість навчання (3 дні) 1 слухач з ПДВ -700,00 грн. На період проведення семінару слухачі за бажанням забезпечуються проживанням у гуртожитку інституту. Вартість проживання за добу 70,00 грн.

  Просимо визначити потреби Вашої установи щодо підготовки відповідних фахівців. Інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.origdu.odessa.ua/?fil=news/2010_06_23/2010_06_23 або за телефонами: тел./факс: (048) 70-59-774, (067) 487-23-55,                   (066) 597-35-94  або за електронною адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Управління економіки райдержадміністрації

1.12.16р. 


Навчання у сфері публічні закупівлі!

   З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  У зв’язку із черговими змінами до законодавства у сфері закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»

  ТОВ «Агентство «Е-КОНСАЛТ» м. Львів запрошує                        20-21 грудня 2016 року спеціалістів на навчання з питань публічних закупівель.

 Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі»;
  • Основні положення та зміни, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі»;
  • Планування закупівель за новим законодавством;
  • Організація роботи тендерного комітету;
  • Відкриті торги: покроковий алгоритм проведення;
  • Електронний аукціон та застосування національних критеріїв оцінки тендерних пропозицій;
  • Переговорна процедура закупівлі;
  • Відповідальність у сфері публічні закупівель та багато іншого.

Вартість навчання – 3200,00 грн. на одну особу з проживанням та 1800 без проживання.

Заселення 19.12.2016р. з 14:00, виселення 22.12.2016р. до 12:00.

  Детальну інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0800) 30-30-31, (067) 943-449-84, чи надіславши повідомлення на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Управління економіки райдержадміністрації

30.11.16р.


Шановні Немирівчани !

  Щочетверга з 9.00 до 12.00 год.  в приміщенні Центру надання адміністративних послуг здійснює прийом  головний спеціаліст Немирівського бюро безоплатної правової допомоги  Петін Руслан Вікторович .

  Надаються безоплатні юридичні послуги населенню, а саме:

- надання правової інформації;

- надання консультацій і роз'яснень з правових питань;

- складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);

- надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

   Право на безоплатну первинну правову допомогу мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.

  Також, Немирівське бюро надає безкоштовного адвоката для представництва Ваших інтересів в суді. При цьому мати з собою паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

 Управління економіки райдержадміністрації

 31.10.2016р.


Навчання у сфері публічні закупівлі!

 З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід.

  У зв’язку із введенням у дію з 1 серпня для усіх замовників Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. участь у торгах здійснюватиметься обов’язково через електронні торговельні майданчики системи ProZorro.

  ТОВ «Агентство «КОНСАЛТ» запрошує 29-30 листопада 2016 року у м. Вінниця на навчання спеціалістів у сфері здійснення закупівель, яке проводиться на основі Наказу Мінекономрозвитку від 06.10.2014 № 1190 «Про затвердження примірних навчальних програм з питань організації та здійснення державних закупівель» та листа Мінекономрозвитку № 3305-05/0079-07 від 17.01.2015 р.

  Питання, які будуть обговорюватись на навчаннях:

  • Порядок визначення предмета закупівлі;
  • ДК 016:2010 та ДК 021:2015 – як правильно вибрати код предмету закупівлі?
  • Самостійна перевірка замовником інформації про учасника, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах;
  • Основні аспекти проведення електронних закупівель через систему ProZorro;
  • Аналіз основних положень Закону України «Про публічні закупівлі»;
  • Реєстрація та робота на електронних майданчиках. Допорогові закупівлі. Надпорогові закупівлі;
  • Організація діяльності тендерного комітету;
  • Порядок та основні умови планування закупівель;
  • Договір про закупівлю, коригування його істотних умов та багато іншого;
  • Процедури закупівель в схемах та малюнках;
  • Огляд практичних ситуацій;
  • Практика перевірок закупівель органами контролю та багато інших актуальних питань.

Вартість навчання – 1300 грн. на одну особу.

Учасники семінарів забезпечуються обідами.

Реєстрація учасників розпочинається з 09 год. 00 хв.

  Детальну інформацію щодо проведення навчання можна отримати на сайті www.konsaltua.com або за телефонами: тел./факс: (0432) 55-09-21,                    (096) 55-45-331, чи надіславши повідомлення на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

 

Управління економіки райдержадміністрації


Щодо співпраці з Італією

   В рамках проведення засідань Спільних міжурядових комісій з питань економічного співробітництва та просування експорту представники бізнесу Італії виявили бажання в розвитку співпраці та налагодженні ділових контактів з українськими підприємцями. Основними напрямками співпраці є такі: машинобудування, енергетика, харчова промисловість, надання послуг, сфера інформаційних технологій.

Для зацікавлених у співпраці бізнесових кіл з італійськими партнерами пропонується заповнити анкету англійською мовою (додається) та надіслати її до 20 жовтня 2016 року за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 Управління економіки райдержадміністрації  


 "Україна: Напередодні Четвертої промислової революції"

  6-7 жовтня відбудеться проведення Київського міжнародного економічного форуму "Україна: Напередодні Четвертої промислової революції", в якому візьмуть участь відомі економісти, успішні реформатори та експерти з 20 країн світу, власники та керівники українських компаній, а також іноземні інвестори і бізнесмени, зацікавлені у співпраці з Україною.

  Перший день форуму буде присвячений обговоренню економічних стратегій, розвитку промисловості, високих технологій, фінансової системи та міжнародного досвіду боротьби з корупцією.

  Другий день – міжнародним інвестиціям та співробітництву. Спілкування буде продовжено й поза межами дискусійних залів, під час спеціально організованих тематичних круглих столів за участю власників та керівників бізнесу.

З програмою форуму можна ознайомитись на сайті www.forumkyiv.org.

 Для реєстрації просимо звернутися за телефоном +380 50 971 07 56.

  Управління економіки райдержадміністрації

                                      


Керівникам підприємств

   21-27 вересня 2016 року у м. Ужгород проводитиметься Міжнародний туристичний тиждень у Закарпатті. Офіційними організаторами є Закарпатська  обласна адміністрація та Закарпатська обласна рада.

  21 вересня 2016 року Міжнародна науково-практична конференція на тему: «Три Т» для Закарпаття: туризм, технології.

  24 вересня 2016 року на території Ужгородського культурно-історичного центру «Совине гніздо» відбудеться XV Міжнародної туристичної виставки-ярмарку «Тур’євроцентр  - Закарпаття 2016».

  24 вересня 2016 року відбудеться Міжнародний інвестиційний форум «Закарпаття –бізнес в центрі Європи» на тему: «Інвестиційні проекти в туризмі на території Закарпаття.

  Заявка та умови участі у виставці-ярмарку розміщено на сайті «Вітаємо на Закарпатті» (www.transcarpathiator.com.ua).

  Для отримання додаткової інформації необхідно звертатися за телефонами: (0312) 65-90-32; 65-90-30; факс (0312) 61-44-11; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її./

 Управління економіки райдержадміністрації

 


Міжнародний туристичний салон UITM "Україна"

   UITM – наймасштабніша в Україні щорічна подія у сфері туризму сезону "осінь-зима" під час якої професіонали турбізнесу мають можливість ознайомитись з широким асортиментом пропозицій, представлених на ринку. Виставка – це унікальний майданчик, на якому зібрані найбільші туроператори і турагентства, проводяться семінари і конференції, презентації нових напрямків і бонусних програм, плануються бізнес-зустрічі із цільовою аудиторією.

  З 05 жовтня 2016 року в м. Київ відбудеться 23 - Міжнародний туристичний салон UITM "Україна".

  Виставка UITM стала платформою для виходу українських компаній на міжнародну арену. Зазначений туристичний захід є ефективним інструментом популяризації областей та регіонів України.

  Більш детальну інформацію щодо участі у виставці можна дізнатися за телефоном: (044) 4968645; (044)5966767;

електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації

          


Щодо використання електронної платформи ДП "СЕТАМ"

   Державне підприємство "СЕТАМ" (далі - ДП "СЕТАМ") звертається до зацікавлених осіб з пропозицією про співпрацю щодо використання електронної платформи Підприємства для організації продажу об’єктів спільної власності територіальних громад, що перебувають в управлінні державних адміністрацій. ДП "СЕТАМ" організовує та проводить електронні аукціони з продажу об’єктів нерухомого майна, транспорту, металобрухту та інших видів рухомого майна по всій території України на принципах відкритості та прозорості. Може налаштувати систему згідно з вимогами, які будуть виставлені до відповідного типу аукціону.

  На сайті ДП "СЕТАМ" виставлено багато цікавих лотів для реалізації рухомого та нерухомого майна, які можна придбати за цінами, нижчими за ринкові.

  Підприємство створене для сприяння реалізації державної політики в сфері організації примусового виконання рішень органів державної влади та усунення корупційної складової при реалізації арештованого майна.

  Наразі, ДП "СЕТАМ" визначено адміністратором сучасного програмного комплексу з проведення електронних торгів з реалізації арештованого майна Міністерством юстиції України. Підприємство успішно організовує продаж активів неплатоспроможних банків в рамках співпраці з Фондом гарантування вкладів фізичних осіб за програмою добровільного продажу.

  За час роботи ДП "СЕТАМ" досягло суттєвих успіхів у проведенні електронних торгів (аукціонів). За період роботи підприємства, з листопада 2015 року по серпень 2016 року, реалізовано активів на суму більше ніж 1 млрд. грн., що забезпечило зростання надходження коштів до ФГВФО та Державного бюджету України.

  На сьогодні портал (Електронна торгова система ДП "СЕТАМ") стає все більш відомим та популярним. Відвідуваність торгівельного майданчика https://setam.net.ua/ складає понад 90 тисяч потенційних покупців на місяць.

  Підприємство відповідає всім вимогам, які ставляться до організатора електронних торгів.

  Для отримання додаткової інформації контактувати з заступником директора Департаменту з розвитку підприємства Воловиком Євгенієм Борисовичем за телефоном: (050) 283 77 80, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

                                                Управління  економіки  райдержадміністрації


 Увага! Міжнародний Ташкентський туристичний ярмарок "Туризм на Шовковому шляху"

   05 - 07 жовтня 2016 року у м.Ташкент в Республіці Узбекистан Національною компанією "Узбектуризм" буде проведено Міжнародний Ташкентський туристичний ярмарок (МТТЯ-2016) "Туризм на Шовковому шляху".

  Зазначений захід проводиться за підтримки Всесвітньої Туристичної Організації ООН (UNWTO), Національної компанії "Узбектуризм", Міністерства зовнішніх економічних зав’язків, інвестицій і торгівлі Узбекистану та Міністерства по справам культури і спорту. Організатори передбачають, що цього року захід відвідають понад 300 учасників майже 30 країн світу.

  З метою розширення туристичних зав’язків з Україною, організатори виставки готові надати окремі пільги українським туристичним компаніям, зокрема, надати знижку на участь у виставці, а також не стягувати реєстраційний внесок, сприятимуть у бронюванні готелю із знижками, організують зустріч в аеропорту м. Ташкент і доставку до готелю. Також виключно для українських туристичних компаній організатори ярмарку нададуть знижку за оренду конференц-зали при проведенні презентаційних заходів.

  Для отримання додаткової інформації необхідно звертатись до координатора проекту – Саіди Хаджаханової тел.моб. +998 90 345 70 75; тел. +998 71 233 07 33; тел./факс. +998 71 233 11 68; + 998 233 33 69; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Додаткова інформація розміщено на сайтах: www.tourfair.uzwww.welcomeuzbekistan.uz.

 Управління економіки райдержадміністрації


Розпорядникам державних коштів учасникам державних закупівель

  З метою недопущення правопорушень у сфері державних закупівель, створення конкурентного середовища, забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, замовникам та учасникам ринку державних закупівель потрібно постійно підвищувати свій професійний рівень, знання, теоретичний та практичний досвід з питань проведення конкурсних торгів.

  З 1 серпня вступив в дію для усіх замовників Закон України «Про публічні закупівлі». Згідно ст.2 зазначеного закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, замовники використовують електронну систему закупівель.

  У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

  Для проведення процедур закупівель та оприлюднення звітів про укладені договори Вам необхідно зробити три прості кроки:

  • Зареєструватися на одному з авторизованих електронних майданчиків;
  • Підписати договір про використання системи електронних закупівель з авторизованим майданчиком;
  • Виготовити електронно – цифрові підписи для осіб, які будуть підписувати оприлюднену інформацію на авторизованому електронному майданчику.

          Про деталі здійснення даних операцій Ви можете детальніше дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію служби підтримки майданчика, на якому Ви будете здійснювати закупівлі чи оприлюднювати звіт.

 Управління економіки райдержадміністрації

 


Спеціалістам у сфері публічних закупівель

   Враховуючи зміни Закону України "Про публічні закупівлі", Закону України "Про відкритість використання публічних коштів", Закону України "Про внесення змін до деяких законів України у сфері держаних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції" Інститут економічних досліджень м. Київ запрошує голову, секретаря та членів комітету з конкурсних торгів пройти навчання та підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель.

  Найближчі курси навчання та підвищення кваліфікації відбудуться в м. Вінниця  – 09-12 серпня 2016 року, а також у м. Києві – 22-26 серпня 2016 року.

  Після проходження навчання та підвищення кваліфікації слухачі отримують сертифікат встановленого зразка за програмами затвердженими Мінекономрозвитку.

  Вартість даного навчання – 990,00 грн., підвищення кваліфікації –     820 грн.

  Інститутом щотижнево проводяться заняття за дистанційною формою. Вартість навчання за дистанційною формою – 990,00 грн., підвищення кваліфікації – 810,00 грн.

  Більш детальна довідка, інформація та оформлення заявки за тел.:    (044) 351-18-71, (067) 507-15-18, (099) 434-81-27 або E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації


 Про проведення виставкиTallin Food Fest 2016

   З 27 по 29 жовтня 2016 року в Естонській Республіці відбудеться виставка “Tallin Food Fest 2016”.

  Розділи виставки: продукти харчування та напої, магазини, ресторани, готелі, кухонне обладнання для ресторанів та домашнього використання, технології, що використовуються в харчовій промисловості, пакування, інші товари та послуги, пов"язані з харчовою промисловістю.

  В рамках виставки також будуть проводитись семінари, презентації, дегустації.

  У разі зацікавленості більш детальна інформація про виставку знаходиться на веб-сторінці: http://profexpo.ee//foodfest

                                                            Управління  економіки  райдержадміністрації


Міжнародна виставка в м. Гродно

 За інформацією Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації в м. Гродно (Республіка Білорусь), з 23 вересня 2016 року з метою зміцнення транскордонного співробітництва відбудеться XVIII Республіканська універсальна виставка ярмарка "Єврорегіон Неман - 2016".

  В рамках виставки-ярмарки також буде проходити Міжнародний інвестиційний Форум "Гродненщина на перехресті кордонів".

  Більш детальну інформацію можна знайти на інтернет порталах www.region.grodno.by,  www.euroregion-grodno.by .

Телефон: (+375 152) 73 56 70, 73 56 65;

Факс: (+375 152) 73 56 97;

Електронна пошта Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 Управління економіки райдержадміністрації