Онлайн послуги

 

 

Інформаційні та технологічні карти

 

 1. Головне територіальне управління юстиції

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області / Центри надання адміністративних послуг Вінницької області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7,

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: місцезнаходження відповідного центру,

2

Інформація щодо режиму роботи

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: 

З понеділка по четвер з 09.00 до 18.00,

п’ятниця з 09.00 до 16.45

 обідня перерва з 13.00 до 13.45

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: згідно режиму роботи відповідного центру

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: телефон/факс (довідки):0432-66-11-74, 0432-66-11-76

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт: http://vinjust.gov.ua/

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт відповідного центру

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про місцеве самоврядування»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення уповноваженого представника  (далі – заявник)

7

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

рішення представницького органу місцевого самоврядування
про звернення до органу, що здійснив реєстрацію статуту, щодо видачі дубліката свідоцтва;

підтвердження опублікування в засобах масової інформації
оголошення про втрату свідоцтва.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

8

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подаються заявником особисто або поштовим відправленням через центр надання адміністративних послуг

9

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади здійснюється не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

11

Результат надання адміністративної послуги

Дублікат свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

12

Способи отримання відповіді (результату)

Видача документів здійснюється через центр надання адміністративних послуг

       

 

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області / Центри надання адміністративних послуг Вінницької області

  (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

  

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7,

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: місцезнаходження відповідного центру,

2

Інформація щодо режиму роботи

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: 

З понеділка по четвер з 09.00 до 18.00,

п’ятниця з 09.00 до 16.45

 обідня перерва з 13.00 до 13.45

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: згідно режиму роботи відповідного центру

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: телефон/факс (довідки):0432-66-11-74, 0432-66-11-76

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт: http://vinjust.gov.ua/

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт відповідного центру

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про місцеве самоврядування»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення уповноваженого представника (далі – заявник)

7

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

статут територіальної громади у двох примірниках;

рішення представницького органу місцевого самоврядування
про затвердження статуту;

протокол пленарного засідання представницького органу
місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

8

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням через центр надання адміністративних послуг

9

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для   відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

11

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Невідповідність статуту вимогам Конституції та законів України

12

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про проведення державної реєстрації статуту територіальної громади;

свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

один примірник статуту територіальної громади;

внесення відомостей про державну реєстрацію статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних
громад;

рішення про відмову у державній реєстрації статуту територіальної громади

13

Способи отримання відповіді (результату)

Видача документів здійснюється через центр надання адміністративних послуг

       

 

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації змін до статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області / Центри надання адміністративних послуг Вінницької області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7,

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: місцезнаходження відповідного центру,

2

Інформація щодо режиму роботи

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: 

З понеділка по четвер з 09.00 до 18.00,

п’ятниця з 09.00 до 16.45

 обідня перерва з 13.00 до 13.45

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: згідно режиму роботи відповідного центру

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: телефон/факс (довідки):0432-66-11-74, 0432-66-11-76

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт: http://vinjust.gov.ua/

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт відповідного центру

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про місцеве самоврядування»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення уповноваженого представника  (далі – заявник)

7

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади;

статут територіальної громади у двох примірниках;

рішення  представницького  органу місцевого самоврядування
про затвердження змін до статуту територіальної громади;

протокол пленарного засідання представницького  органу
місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію змін до статуту територіальної громади.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

8

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням через центр надання адміністративних послуг

9

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

11

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

Невідповідність статуту вимогам Конституції та законів України

12

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про проведення державної реєстрації змін до статуту територіальної громади;

свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

один примірник статуту територіальної громади;

внесення відомостей про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних
громад;

рішення про відмову у державній реєстрації змін до статуту територіальної громади

13

Способи отримання відповіді (результату)

Видача документів здійснюється через центр надання адміністративних послуг

       

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги зі скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області / Центри надання адміністративних послуг Вінницької області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7,

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: місцезнаходження відповідного центру,

2

Інформація щодо режиму роботи

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: 

З понеділка по четвер з 09.00 до 18.00,

п’ятниця з 09.00 до 16.45

 обідня перерва з 13.00 до 13.45

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: згідно режиму роботи відповідного центру

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Головне територіальне управління юстиції у Вінницькій області: телефон/факс (довідки):0432-66-11-74, 0432-66-11-76

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт: http://vinjust.gov.ua/

Центри надання адміністративних послуг Вінницької області: телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт відповідного центру

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про місцеве самоврядування»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення уповноваженого представника (далі – заявник)

7

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади;

рішення представницького органу місцевого самоврядування про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

8

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням через центр надання адміністративних послуг

9

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Скасування державної реєстрації проводиться не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

11

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про скасування державної реєстрації;

виключення відомостей про статут територіальної громади з реєстру статутів територіальних громад

12

Способи отримання відповіді (результату)

Видача документів здійснюється через центр надання адміністративних послуг

       

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації статуту територіальної громади за заявою заявника шляхом звернення до Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області через центр надання адміністративних послуг

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап

(дію, рішення)

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

1. Прийом документів, які подані для проведення державної реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

2.Передача документів, що подаються для державної реєстрації статуту територіальної громади до суб’єкта надання адміністративної послуги

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня надходження документів

3. Перевірка поданих документів на відсутність підстав для відмови у державній реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів для державної реєстрації

4. Надсилання центру надання адміністративних послуг рішення  про відмову у  державній реєстрації статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про відмову у державній реєстрації статуту територіальної громади

5. Інформування заявника про відмову у  державній реєстрації статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання рішення про відмову у  державній реєстрації статуту територіальної громади

6. Прийняття рішення про державну реєстрацію статуту територіальної громади 

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій  області

Не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів для державної реєстрації

7. Надсилання центру надання адміністративних послуг свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади та один примірник статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення державну реєстрацію статуту територіальної громади

8.Інформування відповідного органу державної статистики  про державну реєстрацію статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

В десятиденний термін після прийняття рішення про державну реєстрацію статуту територіальної громади

9. Інформування заявника про проведення державної реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання повідомлення про державну реєстрацію статуту територіальної громади

 Результат надання адміністративної послуги може бути оскаржений  в судовому порядку.

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади за заявою заявника шляхом звернення до Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області через центр надання адміністративних послуг

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап

(дію, рішення)

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

1. Прийом документів, які подані для  видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

2.Передача документів, що подаються для видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади до суб’єкта надання адміністративної послуги

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня надходження документів

3. Перевірка поданих документів на відсутність підстав для відмови у видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з  дати подання документів для видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

4. Надсилання центру надання адміністративних послуг рішення  про відмову у видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про відмову у видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

5. Інформування заявника про відмову у  видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання рішення про відмову у видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

6. Прийняття рішення про видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів для видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

7. Надсилання центру надання адміністративних послуг документів, прийнятих за результатом проведення видачі дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

8. Інформування заявника про видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання повідомлення про видачу дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади

 Результат надання адміністративної послуги може бути оскаржений  в судовому порядку.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги зі скасування державної реєстрації статуту територіальної громади за заявою заявника шляхом звернення до Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області через центр надання адміністративних послуг

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап

(дію, рішення)

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

1. Прийом документів, які подані для  скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

2.Передача документів, що подаються для скасування державної реєстрації статуту територіальної громади до суб’єкта надання адміністративної послуги

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня надходження документів для скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

3. Перевірка поданих документів на відсутність підстав для відмови у скасуванні державної реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з  дати подання документів для скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

4. Надсилання центру надання адміністративних послуг рішення  про відмову у скасуванні державної реєстрації статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про відмову у скасуванні державної реєстрації статуту територіальної громади

5. Інформування заявника про відмову у  скасуванні державної реєстрації статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання рішення про відмову у  скасуванні державної реєстрації статуту територіальної громади

6. Прийняття рішення про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади 

(у разі відповідного рішення)

 

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів для скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

7. Надсилання центру надання адміністративних послуг документів, прийнятих за результатом проведення  скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

8.Інформування представницького органу місцевого самоврядування та відповідного органу державної статистики  про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

В десятиденний термін після прийняття рішення про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

9. Інформування заявника про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання повідомлення про скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

 Результат надання адміністративної послуги може бути оскаржений  в судовому порядку.

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з державної реєстрації змін до статуту територіальної громади за заявою заявника шляхом звернення до Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області через центр надання адміністративних послуг

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап

(дію, рішення)

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

1. Прийом документів, які подані для  державної реєстрації змін до статуту територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

2.Передача документів, що подаються для державної реєстрації змін до статуту територіальної громади до суб’єкта надання адміністративної послуги

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня надходження документів

3. Перевірка поданих документів на відсутність підстав для відмови у державній реєстрації змін до  статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів для державної реєстрації змін

4. Надсилання центру надання адміністративних послуг рішення  про відмову у  державній реєстрації змін до статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

 

 

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про відмову у державній реєстрації змін до статуту територіальної громади

5. Інформування заявника про відмову у  державній реєстрації змін до статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання рішення про відмову у  державній реєстрації змін до статуту територіальної громади

6. Прийняття рішення про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади 

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів для державної реєстрації змін

7. Надсилання центру надання адміністративних послуг документів, прийнятих за результатом проведення  державної реєстрації змін до статуту територіальної громади

(у разі відповідного рішення)

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади

8.Інформування відповідного органу державної статистики  про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади

Уповноважена особа суб’єкта надання адміністративної послуги – посадова особа Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

В десятиденний термін після прийняття рішення про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади

9. Інформування заявника про проведення державної реєстрації змін до статуту

територіальної громади

Уповноважена особа центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Невідкладно, після отримання повідомлення про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади

 Результат надання адміністративної послуги може бути оскаржений  в судовому порядку.

 

2. Головне управління ДСНС України у Вінницькій області

 

Держпродспоживслужба в Немирівському районі

Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин

 

 

 Інформаційна картка

з видачі дозволу на проведення заходів із залученням тварин

_____________________________________________                                              (назва адміністративної послуги)

 Управління Держпродспоживслужби в  Немирівському районі                  

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Немирівської   районної державної  адміністрації.

1.

Місце знаходження центру надання адміністративної послуги

22800, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вулиця Гімназійна, 19

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи :   з   8.00 до 17.00 годин

П’ятниця: з 8.00 до 16.00 годин

Обідня перерва:  з 13.00 до 13.45 годин

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

тел. (04331) 2-36-69

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт:  nemyriv-rda.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження», ст.30-1.

Закон України «Про довільну систему у сфері господарської діяльності».

Закон України «Про перелік документі дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».

Закон України «Про адміністративні послуги» ст.8.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 22.12.2010р. № 1175 «Про затвердження Порядку видач дозволу на проведення  заходів із залученням тварин».

Постанова КМУ від 20.02.2013 р. № 118 «Про затвердження примірного положення про центр надання адміністративних послуг».

Розпорядження  КМУ від 16.05.2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінагрополітики України  від 13.10.2010 р. № 643 «Про затвердження Правил використання тварин у видовищних заходах» зареєстрований в Мінюсті України від 22.12.2010 р. за № 1313/18608.

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

                               -

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Проведення виставки, змагання тварин, ярмарки, аукціони, виставки з тваринами, що мандрують, організація пересувного зоопарку.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява на отримання адміністративної послуги надається в письмовій, усній чи електронній формі.

 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається в одному примірнику особисто суб’єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ними особою.

Заява може бути надіслана рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи - підприємця) та уповноваженої  ним особи засвідчується нотаріально.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 робочих  днів з дати   надходження заяви про видачу дозволу

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Виявлення в заяві, поданій суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей.

2. негативний висновок за результатами проведення експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документів дозвільного характеру.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача дозволу на проведення заходу із залученням тварин.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи – підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу.

Дозвіл із проведення заходу із залученням тварин надсилається поштою.

16.

Примітка

Видача( відмова у видачі, переоформлення, анулювання) здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему  у сфері господарської діяльності».

Заява на отримання адміністративної послуги може подаватись в письмовій, усній чи електронній формі.

       

 

 

 

 

Заповнюється адміністратором:

 

„___” _____________ 2017 р.                                            Реєстраційний номер ______________

            (дата надходжен                                                                                                                                            _______________________                               МП                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              (підпис)                                                                                                                                            (ініціали та прізвище адміністратора)

 

 Для отримання експлуатаційного дозволу для продовження діяльності

 

 

Інформаційна картка

для отримання експлуатаційного дозволу для провадження діяльності:

на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування  кормових добавок,  преміксів   і кормів.

(назва адміністративної послуги)

 

Управління Держпродспоживслужби в Немирівському районі (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги  в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Немирівської   районної державної  адміністрації.

1.

Місце знаходження центру надання адміністративної послуги

22800, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вулиця Гімназійна, 19

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи :   з   8.00 до 17.00 годин

П’ятниця: з 8.00 до 16.00 годин

Обідня перерва:  з 13.00 до 13.45 годин

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

тел. (04331) 2-36-69

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт:  nemyriv-rda.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про ветеринарну медицину», ст. 50 – 53.

Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»,

Закон України «Про адміністративні послуги» с. 8.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 05.11.2008р. № 978 «Про адміністративні послуги» с.8. Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу.

Постанова КМУ від 20.02.2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центри надання адміністративних послуг», Розпорядження КМУ від 16.05.2014 року № 523-р» деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Держкомветмедицини України від 22.11.2010р. № 517 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів потужностей (об'єктів)» Зареєстровано в Мін'юсті України від 17.12.2010р. за №1291/18586.

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Провадження діяльності:

на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Інформація про наявність кваліфікованого персоналу, технологічного обладнання, перелік товарів, що виготовляються або реалізуються, за підписом заявника.

3. Можуть включатися проектні вимоги і вимоги щодо будівництва, наявності кваліфікованого персоналу, тривалості застосування системи контролю безпечності та якості.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи, подаються в одному примірнику особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою – підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ним особою.

Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи - підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Не більше ніж десять робочих днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком.

2. Виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей.

3. Негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача дозволу для провадження діяльності:

на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи – підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу. Направлення поштою.

16.

Примітка

Відмова у видачі, переоформлення, анулювання експлуатаційного дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему  у сфері господарської діяльності», Закону України «Про ветеринарну медицину», Заява на отримання адміністративної послуги може подаватись в письмовій, усній чи електронній формі

 

 

 Для отримання екплуатаційного дозволу оператором ринку

  

Інформаційна картка

для отримання експлуатаційного дозволу оператором ринку ,що провадять діяльність пов’язану з виробництвом  та/ або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

_____________________________________________                                              (назва адміністративної послуги)

 Управління Держпродспоживслужби в  Немирівському районі                  

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг Немирівської   районної державної  адміністрації.

1.

Місце знаходження центру надання адміністративної послуги

22800, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вулиця Гімназійна, 19

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи :   з   8.00 до 17.00 годин

П’ятниця: з 8.00 до 16.00 годин

Обідня перерва:  з 13.00 до 13.45 годин

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

тел. (04331) 2-36-69

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

веб-сайт:  nemyriv-rda.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ст. 23,24.

Закон України «Про довільну систему у сфері господарської діяльності».

Закон України «Про перелік документі дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».

Закон України «Про адміністративні послуги» ст.8.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2015р. № 930 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів».

Постанова КМУ від 20.02.2013 р. № 118 «Про затвердження примірного положення про центр надання адміністративних послуг.

Розпорядження  КМУ від 16.05.2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

                               -

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2.Перелік харчових продуктів, що виробляються, переробляються або реалізуються, за підписом заявника.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи, подаються в одному примірнику особисто суб’єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою – підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ним особою.

Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи – підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Платно.

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про основні принципи та вимоги  до безпечності   та якості харчових продуктів» ст.23.

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2015р. № 930 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів».

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Розмір плати (адміністративний збір) за надання адміністративної послуги з видачі або поновлення дії експлуатаційного дозволу становить 0,17 мінімальної заробітної плати  у місячному розмірі, встановленої законом   на 1січня календарного року.

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Отримувач: УК у Немирівському районі / м.Немирів/ 22012500, код ЄДРПОУ 37336738,  р/р 33212879729381,  МФО: 802015,ГУДКСУ у Вінницькій області, 22012500.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів з дня  отримання заяви.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Підставами для відмови у видачі експлуатаційного дозволу є:

Неподання заяви та переліку харчових продуктів, що планується виробляти або зберігати;

Недостовірність відомостей, зазначених у поданих документах;

Невідповідність заявлених потужностей вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів;

У разі якщо потужністю є агропродовольчих ринок - оператором ринку не створено умов для належної роботи лабораторії ( не виділено у використання службових приміщень, облаштованих опаленням, електрикою, вентиляцією, водопроводом з холодною і гарячою водою, каналізацією).

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об’єктів), пов’язаної з  виробництвом  та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи – підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні документа, що засвідчує його особу.

Дозвіл із проведення заходу із залученням тварин надсилається поштою.

16.

Примітка

Видача( відмова у видачі, переоформлення, анулювання) здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему  у сфері господарської діяльності».

Інформація про видані дозволи вноситься до реєстру відповідно до наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 р. № 40 «Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл», зареєстрованого в Мінюсті 12.03.2016 року за № 383/28513.

       

 

3. Немирівська міська рада

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

Головне управління ДСНС України у Вінницькій області

Вакансії

 

  1. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 14 червня 2017 року № 50-рк оголошено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста загального відділу апарату Немирівської районної державної адміністрації (Скачати)

  2. Інформація оприлюднена на сайті Національного агентства України з питань державної служби за посиланням (Відкрити)

  3. Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії "В" - головного спеціаліста загального відділу апарату Немирівської районної державної адміністрації (Скачати)

  4. Наказ про конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії "В" (Скачати)

  5. Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" - головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Немирівськоїїї районної державної адміністрації Вінницької області (Скачати)

  6.  Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" - головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Немирівськоїїї районної державної адміністрації Вінницької області (Скачати)

  7. Про  результати проведення конкурсу  на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" - головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Немирівськоїїї районної державної адміністрації Вінницької області  (Скачати)

  8. Про результати проведення конкурсу на зайняття вакантної посадидержавної служби категорії "В" - головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Немирівськоїїї районної державної адміністрації Вінницької області (Скачати)

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ: _Сектору містобудування     

     та архітектури Немирівської

райдержадміністрації                        

 

___13.09.2017 р.___________ № __1м/у________

Містобудівні умови та обмеження
для проектування об’єкта будівництва
Реконструкція розподільчих мереж водогону с. Ковалівка Немирівського району Вінницької області.

(назва об'єкта будівництва)
Загальні дані:   1.   Реконструкція розподільчих мереж  водогону по вул. Заводська, частково Соборна, частково Центральна,  частково Корольова, в селі Ковалівка Немирівського району, Вінницької області.   (вид будівництва, адреса або місцезнаходження земельної ділянки)  2.  Ковалівська сільська рада вул. Центральна (Леніна) № 2, Ідентифікаційний код юридичної особи: 04327264                                                 ,
(інформація про замовника)  3.  Територія загального користування (вулично – дорожня мережа)                     .
(відповідність цільового та функціонального призначення земельної ділянки 4.  Генеральний план с. Ковалівка розроблений "Діпроцивільпромбуд" 1984 року. містобудівній документації на місцевому рівні)Містобудівні умови та обмеження:1.________-__________________________________________________________
(граничнодопустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах) 2.   ______-__________________________________________________________
(максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки)  3. _______-___________________________________________________________

(максимально допустима щільність населення в межах житлової забудовивідповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону))4.   Червона лінія не менше житлової вулиці: 12,0 – 18,0 м. Відстань 1 – 2 м.__                                      
(мінімально допустимі відстані від об’єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд)

  1. 5. Відповідно до технічних умов.___________________________________
    (планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони)

 6. Охоронні зони існуючих мереж._    _______________________________________

(охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж)

 

 В.о. завідувача сектору містобудування та

 архітектури Немирівської  райдержадміністрації       ________            ______________

(уповноважена особа відповідного   (підпис)  П.І.Б.) уповноваженого органу містобудування та архітектури)

 

                                              

 

 

 

 

УКРАЇНА

НЕМИРІВСЬКА    РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІННИЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

СЕКТОР містобудування та АРХІТЕКТУРИ

22800, м. Немирів, вул. Горького, 91         тел. 2-34-87

 

Наказ

 

13

вересня

2017

р.

 

    1 м/у  

 

  Про затвердження містобудівних умов та обмежень

для проектування об’єкта будівництва

 Відповідно до ст.29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень» від 31 травня 2017 року №135, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за №714/30582 та  поданої заяви Ковалівською сільською радою в особі Когут Ольги Володимирівної від 07.09.2017.

 НАКАЗУЮ:

 Затвердити місотобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на реконструкцію розподільчих мереж водогону по вул. Заводська, частково Соборна, частково Центральна, частково Корольова, в селі КовалівкаНемирівського р-ну Вінницької обл.

 В.о. Завідувача сектору                                                                Ігор Осадчук  

 

Схема будівництва водогону с. Ковалівка

В.о. завідувача сектору                                                                    І.В. Осадчук

 

 

18 вересня 2017 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ: _Сектору містобудування

та архітектури Немирівської

райдержадміністрації          

13.09.2017____ № __2 м/у__

Містобудівні умови та обмеження
для проектування об’єкта будівництва
Будівництво розподільчих мереж господарчо-питного водогону с. Ковалівка Немирівського району Вінницької області.
(назва об'єкта будівництва)
Загальні дані:   1.  Будівництво  розподільчих мереж господарчо-питного водогону по вул. Джона Говарда, Зелена, частково Травнева, частково Центральна, частково І.Франка, частково Шевченка,  в с. Ковалівка Немирівського району, Вінницької області.   (вид будівництва, адреса або місцезнаходження земельної ділянки)  2.  Ковалівська сільська рада вул. Центральна (Леніна) № 2, Ідентифікаційний код юридичної особи: 04327264.                                                 ,
(інформація про замовника)  3.  Територія загального користування (вулично – дорожня мережа)                     .
(відповідність цільового та функціонального призначення земельної ділянки 4.  Генеральний план с. Ковалівка розроблений "Діпроцивільпромбуд" 1984 року. містобудівній документації на місцевому рівні)Містобудівні умови та обмеження:1.________-__________________________________________________________
(граничнодопустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах) 2.   ______-__________________________________________________________
(максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки)  3. _______-___________________________________________________________
(максимально допустима щільність населення в межах житлової забудовивідповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону))4.   Червона лінія не менше житлової вулиці: 12,0 – 18,0 м. Відстань 1 – 2 м.__                                      
(мінімально допустимі відстані від об’єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд)

  1. 5. Відповідно до технічних умов.___________________________________
    (планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони)

 6. Охоронні зони існуючих мереж._    _______________________________________

(охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж)

 

 В.о. завідувача сектору містобудування та

 архітектури Немирівської  райдержадміністрації       ________             Осадчук_І.В.

(уповноважена особа відповідного                                               (підпис)                                 ( П.І.Б.)       

 уповноваженого органу  містобудування та архітектури)

 

 

                                                                                                             

 

 

 

 

УКРАЇНА

НЕМИРІВСЬКА    РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІННИЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

СЕКТОР містобудування та АРХІТЕКТУРИ

22800, м. Немирів, вул. Горького, 91                                                                                                     тел. 2-34-87

 

Наказ

 

14

вересня

2017

р.

 

    2 м/у  

 

Про затвердження містобудівних умов та обмежень

для проектування об’єкта будівництва

Відповідно до ст.29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень» від 31 травня 2017 року №135, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за №714/30582 та  поданої заяви Ковалівською сільською радою в особі Когут Ольги Володимирівної від 07.09.2017.

 НАКАЗУЮ:

Затвердити місотобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на будівництво розподільчих мереж господарчо - питного водогону по вул. Джона Говарда, Зелена, частково Травнева, частково Центральна, частково І.Франка, частково Шевченка в селі Ковалівка Немирівського р-ну Вінницької обл.

  

В.о. Завідувача сектору                                                                Ігор Осадчук  

 

 

27.09.2017 року

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ: _Сектору містобудування та архітектури

Немирівської райдержадміністрації    

  21.09.2017року  №   3 м/у

Містобудівні умови та обмеження
для проектування об’єкта будівництва
Нове будівництво блочно-модульної котельні 500 кВт.   (назва об'єкта будівництва)
Загальні дані:   1.  Нове будівництво  блочно-модульної котельні 500 кВт  в комунальному закладі "Ковалівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів-ліцей" по вул. Соборна № 3 с. Ковалівка Немирівського району, Вінницької області.   (вид будівництва, адреса або місцезнаходження земельної ділянки)  2.  Ковалівська сільська рада вул. Центральна (Леніна) № 2, Ідентифікаційний код юридичної особи: 04327264,
(інформація про замовника)  3.  3,0514 га - для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти,  кадастровий номер 052308001:06:002:0209 .
(відповідність цільового та функціонального призначення земельної ділянки 4.  Генеральний план с. Ковалівка розроблений "Діпроцивільпромбуд" 1984 року. містобудівній документації на місцевому рівні)Містобудівні умови та обмеження:  1. Висота будівлі - 3,5м; - висота труби – 16,5 м.    __________________________
(граничнодопустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах) 2.   _33,5%.______________________________________________________________
(максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки)  3. _______-_____________________________________________________________
(максимально допустима щільність населення в межах житлової забудовивідповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону))4. Червона лінія по вул. Собоній - 20,0 м., відстань від червоної лінії до об'єкта будівництва 13 м.__                                       
(мінімально допустимі відстані від об’єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд)

  1. 5. Відповідно до технічних умов.___________________________________                  
    (планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони)

 6. Охоронні зони існуючих мереж._    _______________________________________

(охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж)

 

 В.о. завідувача сектору містобудування та

 архітектури Немирівської  райдержадміністрації       ________             Осадчук І.В.  (уповноважена особа відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури) (підпис)                                 ( П.І.Б.)

 

                              

  

 

УКРАЇНА

НЕМИРІВСЬКА    РАЙОННА   ДЕРЖАВНА   АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІННИЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

СЕКТОР містобудування та АРХІТЕКТУРИ

22800, м. Немирів, вул. Горького, 91,  тел. 2-34-87

 Наказ

 

21

вересня

2017

р.

 

    3 м/у  

Про затвердження містобудівних умов та обмежень

для проектування об’єкта будівництва

Відповідно до ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку ведення реєстру містобудівних умов та обмежень» від 31 травня 2017 року №135, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за №714/30582 та  поданої заяви Ковалівською сільською радою в особі Когут Ольги Володимирівної від 18.09.2017р.

НАКАЗУЮ:

Затвердити місотобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на нове будівництво блочно-модульної котельні 500 кВт в комунальному закладі « Ковалівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III cтупенів - ліцей» по вул. Соборна № 3 с. Ковалівка Немирівського р-ну Вінницької обл.

 В.о. Завідувача сектору                                                                Ігор Осадчук

 


 

 ПрАТ «НВК «Світязь»
21100, м. Вінниця, вул. Лебединського, 15
тел./факс: (0432) 27-55-13, тел.: 66-90-88
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Кваліфікаційний сертифікат
Розроблення містобудівної документації — серія АА № 003701 від 02 березня 2017 р.
прим. № 1


Детальний план території
за межами с. Гунька
Немирівської об’єднаної територіальної громади Немирівського району Вінницької області для будівництва холодильних камер, підсобних приміщень, складських приміщень для зберігання техніки, виробничих приміщень та офісних приміщень на земельній ділянці, що належить ТОВ «ОРГАНІКС»
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
112-ДПТ.2017-ПЗ

Вінниця - 2017

 

 

В С Т У П

Підстави для розроблення детального плану території:
Детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.
Замовник детального плану території – Немирівська районна державна адміністрація.
Розробник детального плану території – ПрАТ «НВК»Світязь».
Розроблення детального плану території здійснювалось згідно:
- вимог нормативно-правових актів України у сфері містобудування та архітектури, що визначені ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», ДСТУ Б Б.1.1.-17 2013 «Умовні позначення графічних документів містобудівної документації»;
- нормативно-правових актів, які регламентують діяльність органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, щодо розроблення, збереження, та тиражування містобудівної документації;
- Розпорядження Немирівської районної державної адміністрації від 12 квітня 2017 р. № 97 «Про надання дозволу на розроблення детального плану території за межами с. Гунька Немирівської об’єднаної територіальної громади Немирівського району Вінницької області для будівництва холодильних камер, підсобних приміщень, складських приміщень для зберігання техніки, виробничих та офісних приміщень на земельній ділянці ТОВ «ОРГАНІКС»;
- Завдання на розроблення детального плану території;
- додатку до Завдання на розробку детального плану території.
При розробленні детального плану території використано матеріали:
- Проекту районного планування території Немирівського району, затвердженого рішенням № 306 18.12.1989 р.; рішенням 16 сесії 6 скликання Немирівської районної від 17.05.2013 р. визнаний придатним для використання до розроблення Схеми планування території Немирівського району. - публічної кадастрової карти України;
- Схеми планування території Вінницької області, затвердженої рішенням 18 сесії Вінницької обласної ради 6 скликання № 58 від 08.11.2013 р.

 

 

 

              

Онлайн послуги

  На сайті ДП «Національні інформаційні системи» за посиланням: http://www.nais.gov.ua/method в рубриці «Методичні рекомендації» в блоці «Кабінет електронних сервісів» користувачі mail.gov.ua мають можливість ознайомитись з «Правилами пошуку інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно» та відео інструкцією «Порядок отримання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Детальніше...

Онлайн послуги

  В даному розділі зібрано та систематизовано адміністративні послуги, які можна отримати в режимі онлайн

  Міністерство юстиції України:

  • Реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця (Відкрити)
  • Пошук відомостей у реєстрі (Відкрити)
  • Отримання електронної виписки юридичної особи, витягу або довідки та завантаження раніше сформованих документів (Відкрити)
  • Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (Відкрити)
  • Державний реєстр актів цивільного стану (Відкрити)
  • Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (Відкрити)
  • Система електронної звітності арбітражних керуючих (Відкрити)
  • Електронний суд (Відкрити)

  Державна міграційна служба України:

  • Перевірка стану оформлення паспорта для виїзду за кордон (Відкрити)

  Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру:

  • Замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку онлайн (Відкрити)
  • Замовлення витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки онлайн (Відкрити)

  Державна архітектурно-будівельна інспекція України:

  • Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт (Відкрити)
  • Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт (Відкрити)
  • Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт (Відкрити)
  • Реєстрація декларації про початок будівельних робіт (Відкрити)