Розгляд звернень громадян,

що надішли до районної державної

адміністрації у І кварталі 2017 року

  Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

   Відповідно до вимог чинного законодавства  робота із зверненнями громадян щоквартально аналізується та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх заявах та скаргах.

  Протягом І кварталу 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 213 звернень громадян, що на 15 одиниць більше ніж за І квартал 2016 року.  З них 131 або 61.5 % - становлять письмові  звернення; 82 або 38.5 % - становлять звернення, отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У своїх зверненнях громадяни порушили 239 питань.

Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у 1 кварталі 2017 році є:

 

Питання

І квартал

2016 року

І квартал

2017 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

11

5.6

16

6.7

Транспорт і зв'язок

5

2.5

15

6.3

Фінансова податкова митна політика

1

0.5

-

-

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

-

-

3

1.3

Соціальний захист

154

77.8

120

50.2

Праця і заробітна плата

1

0.5

10

4.2

Охорона здоров"я

6

3.0

16

6.7

Комунальне господарство

3

1.5

22

9.2

Житлова політика

1

0.5

1

0.4

Екологія та природні ресурси

-

-

2

0.8

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

0.5

4

1.7

Культура та культурна спадщина

1

0.5

1

0.4

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

4

2.0

11

4.6

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

-

1

0.4

Інше

12

6.1

17

7.1

   Як свідчить аналіз, найбільше громадян хвилювали питання соціального захисту - 50.2% від усіх звернень та стосувались отримання соціальних виплат та субсидій (79.2%), надання матеріальної допомоги (9,2%) та ін.

  Друге місце за кількістю звернень займають питання комунального господарства (9.2%). Заявники порушували питання про ремонт доріг в   м.Немирові, смт. Брацлав, с.Грабівці, с.Зяньківці, с.Кудлаї, с.Сокілець, ремонт містка між селами Сокілець та Печерою, водозабезпечення сіл  В.Бушинка, Зарудинці, Кірово, освітлення вулиць села Кудлаї, сміттєзвалища с. В. Бушинка, утеплення Сокілецької ЗОШ, розчистки дороги від снігу вулиць села Кудлаї.

  Третє місце по 6.7% поділи питання аграрної політики і земельних відносин та охорони здоров'я. Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались виділення земельних ділянок працівникам соціальної сфери, учаснику АТО, оформлення документів на виділені земельні ділянки, розірвання договорів оренди земельних паїв, низької орендної плати за користування ставками, виплати коштів орендарями по соціальній угоді, сплати податків за проектні дороги, низької закупівельної ціни за здане молоко, про організацію збору молока в селі Анциполівка та ін. Питання охорони здоров'я стосувались надання групи інвалідності, організації роботи сімейного лікаря в селі Боблів, роботи  сімейного лікаря в селі Бондурівка, відкриття аптеки в селі Сокілець, виділення коштів на Брацлавську лікарню та ін.

  6.3% становлять звернення транспорту і зв'язку. Піднімались питання відкриття додаткових рейсів до села Новоселівка,  пільгового перевезення окремих категорій громадян.      

  4.2 %  становлять заяви і скарги питань праці і заробітної плати. Громадян турбувала своєчасна виплата заробітної плати технічним працівникам Немирівської ЗОШ №2, Брацлавської ЗОШ, Рубанської ЗОШ, Ситковецької ЗОШ, Ометинецької ЗОШ, матеріальної допомоги працівникам Вовчоцької ЗОШ, розрахунку за виконану роботу в «Зорі Поділля» в с.Вишківці.

  Також хвилювали жителів с.Новоселівка розширення будівництва біля їх села курятників «Нашої Ряби»

  У І кварталі 2017 року надійшло  2 колективних звернення ( у І кварталі 2016 року – 4 колективних заяви)  та стосувались низьких закупівельних цін на молоко,  підняття плати за проживання в гуртожитку.  

  16.4 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів війни, учасників бойових дій, дітей війни,  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання. Дана категорія громадян порушує питання соціальних виплат та субсидій (нарахування соціальної допомоги, отримання одноразової допомоги при народжені дитини, невиплати субсидії на тверде паливо, відмову у призначені субсидії на тверде паливо), призначення пенсії по інвалідності довічно, забезпечення японським протезом, отримання інвалідного візка, роботи соціальних працівників, безкоштовного виділення автомобіля, пільгового перевезення громадян, виділення та оформлення земельної ділянки, оздоровлення дітей, придбання шкільного автобуса.

  Як свідчить аналіз найбільше звернень (в одиницях) надійшло від громадян з таких територіальних громад: Брацлавської – 27, Немирівської -23, Ковалівської – 15, Кудлаївської – 12, Муховецької – 11, Чуківської – 10, Великобушинської – 9, Мельниковецької – 9, Рубанської – 9, Зарудинецької – 8, Грабовецької – 7, Бугаківської – 6, Воробіївської – 6, Марксівської – 6,  Сокілецької – 6.

  В І кварталі 2017 року в районну державну адміністрацію від органів вищого рівня надійшло 118 звернень або 55.4 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 158 звернень або 79.8 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр". В своїх зверненнях до органів вищого рівня заявники найчастіше порушували питання соціального захисту (97), праці і заробітної плати (8), охорони здоров’я (3), аграрної політики (2), будівництва (2), комунального господарства (1), транспорту (1).

  Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

  Відділ організаційний та по роботі з громадянами апарату райдержадміністрації                                                                

  


Керівнику апарату

облдержадміністрації

Бойку В.О.

 

 

ДОВІДКА

про організацію роботи із зверненнями громадян

у Немирівській районній державній адміністрації

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян у районних державних адміністраціях Вінницької області на 2017 рік від 13.01.2017року головним спеціалістом відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації в лютому 2017 року проведено перевірку організації роботи із зверненнями громадян та дотримання вимог законодавства України про звернення громадян в Немирівській районній державній адміністрації. Надана методично-консультативна допомога, проаналізовано стан додержання вимог Закону України «Про звернення громадян»; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», опрацювання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження  Класифікатора звернень громадян» від 24 вересня 2008 року № 858, Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та взаємодію між Немирівською райдержадміністрацією та структурними підрозділами облдержадміністрації при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян, а також рівень підготовки посадових осіб, які відповідають за організацію цієї роботи.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у Немирівській райдержадміністрації показав, що керівництвом вживаються дієві заходи щодо виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Так, згідно п.1, 2 вищезазначеної Методики працівником, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Лотус» - «Звернення громадян». Порушень чинної інструкції під час перевірки не виявлено. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог чинного законодавства.

На виконання п.3 та п.4 діючої Методики в Немирівський райдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Крім того, на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та п.5 Методики головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни. Звернень від матерів - героїнь та інвалідів Великої Вітчизняної війни в січні – лютому 2017 року до райдержадміністрації не надходило.

Відповідно  до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.п. 6, 7 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25 березня 2015 року № 80 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян, графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником, заступниками та керівником апарату райдержадміністрації» та від 04 травня 2016 року № 110 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян в районній державній адміністрації». Графік та Порядок прийому наглядно оформлені і знаходяться в зручному для ознайомлення місці в приміщенні райдержадміністрації, надіслано до виконавчих комітетів сільських, селищних та міської рад району, оприлюднено в засобах масової інформації. Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації протягом  вівторка, середи, четверга з 900 до 1200год.

На момент перевірки не зафіксовано порушень дотримання графіків особистих та виїзних прийомів.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації  також брали участь фахівців структурних підрозділів Немирівської районної державної адміністрації.

Відповідно п.8 діючої Методики по необхідності керівництвом райдержадміністрації проводяться телефонні гарячі лінії. Щоденно працює телефон "Гарячої лінії " 2-28-13. Протягом січня - лютого 2017 року по  телефонному зв’язку надійшло 1 звернення.

Начальником відділу організаційного та по роботі з громадянами апарату райдержадміністрації в Немирівській райдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.9 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних. Проводиться підготовка щоквартальних довідок  про розгляд звернень громадян.

Так, за січень-лютий 2017 року райдержадміністрацією отримано 122 звернення, що на 3 одиниці більше порівняно з аналогічним періодом 2016 року (119). Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району висвітлені у порівняльній таблиці:

питання

надійшло до РДА

різниця

січень, лютий 2017р.

січень, лютий 2016р.

Загальна кількість звернень

122

119

+3

Поштою

85

104

-19

На особистому, виїзному прийомі

37

15

+22

Через органи влади вищого рівня

78

103

-25

Роз’яснено

49

45

+4

Вирішено позитивно

24

74

-50

Перебуває на контролі

49

0

-

Інвалідів війни

1

-

+1

Від багатодітних сімей, одиноких матерів.

-

6

-6

Кількість громадян, які звернулись

127

332

-205

Кількість порушених питань

126

121

+5

Аграрна політика та земельні відносини

2

-

+2

Транспорт і зв'язок

9

2

+7

Соціальний захист

77

97

-20

Праця та заробітна плата

6

-

+6

Охорона здоров'я

11

4

+7

Комунальне господарство

12

1

+11

Екологія та природні ресурси

1

-

+1

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

1

0

Культура та культурна спадщина, туризм

1

-

+1

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

4

-3

інші

4

4

0

 

Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту (63,1%), зокрема - це заяви про призначення та виплату субсидій для відшкодування витрат на оплату  ЖКГ, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива,  соціальних виплат та інші питання.

Друге місце за кількість звернень займають питання комунального господарства (9,8%), заяви стосувались благоустрою територій та ремонту місцевих доріг. Майже 9 % набрали звернення з питань охорони здоров’я.

Позитивно вирішено 19,7 % від усіх звернень, роз’яснено – 40,2 %, решта перебуває на контролі.

Немирівською райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п.10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.

18 січня 2017 року проведено колегію райдержадміністрації, на якій обговорено питання про стан роботи із зверненнями громадян в Немирівській районній державній адміністрації за 2016рік.

Згідно п.11 вищезазначеної Методики працівник, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність відповідно щоквартальних планів роботи відділу роботи з громадянами апарату райдержадміністрації. Порушень виконання планів роботи не виявлено.

На виконання п.2, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.12 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади матеріали про роботу із зверненнями розміщуються у ЗМІ, оприлюднюються графіки прийому громадян, в районній газеті Прибузькі новини» висвітлюється інформація про виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації. Узагальнена інформація про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2016 рік оприлюднювалась по районному радіомовленню та на веб – сайті районної державної адміністрації.

Крім того, керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

на виконання ст. 3 вищезазначеного Указу Президента України щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. В січні та лютому  2017 року  проведено два засідання комісії. Порушувались питання про пільгове перевезення та оплату проживання в гуртожитку. За результатами розгляду заявникам надано відповідні роз’яснення.

На виконання п.3, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008р. № 109 в райдержадміністрації проведено дні контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян. Проведено день контролю в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації та відділі сім’ї, молоді та спорту районної державної адміністрації.

Загалом під час перевірки не було виявлено порушень організації роботи зі зверненнями громадян зі сторони начальника відділу організаційного та роботи з громадянами апарату райдержадміністрації.

На основі вищевикладеного та відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» організація роботи із зверненнями громадян відповідає вимогам, установленим законодавством.

З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та виконання Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» пропоную і надалі проводити  Немирівською  райдержадміністрацією  наступні заходи:

1) керівництву райдержадміністрації посилити вимогливість до керівників  структурних  підрозділів  райдержадміністрації  та  відповідальних  працівників  щодо  всебічного  кваліфікованого, неупередженого  розгляду  питань,  що  порушують  громадяни  у  зверненнях;

2)забезпечити заслуховування  керівників структурних підрозділів щодо організації роботи зі зверненнями громадян на нарадах та колегіях;

3) постійно надавати  допомогу  сільським, селищним,  міській  радам  та  здійснювати  перевірку  їх  діяльності  в  частині  дотримання  вимог  чинного  законодавства  згідно  графіку  перевірок;

4) проводити систематичне оприлюднення через ЗМІ інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених  проблемних питань;

5) покращити  роботу комісії та проведення дня контролю.

 

Начальник відділу роботи із

зверненнями громадян апарату

облдержадміністрації                                                    Віталій КУДРИНЕЦЬКИЙ

 

Головний спеціаліст відділу

роботи із зверненнями громадян   

апарату облдержадміністрації                                                         В.Курзанова


Керівникові апарату

облдержадміністрації

Бойку В.О.

 

Інформація про перевірку

додержання законодавства про звернення громадян

у Немирівській районній державній адміністрації

  Відповідно графіка перевірок додержання законодавства про звернення громадян у районних державних адміністраціях Вінницької області на 2016 рік начальником відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації проведено перевірку стану виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»; Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та п.2 доручення голови обласної державної адміністрації від 13.03.2015р. №01.01-11/1374 у Немирівській районній державній адміністрації.

  Так, згідно п.1, 2 вищезазначеної Методики працівником, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Лотус» - «Звернення громадян». Порушень чинної інструкції під час перевірки не виявлено. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог чинного законодавства.

  На виконання п.3 та п.4 діючої Методики в Немирівський райдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду  та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

  Крім того, на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента України  від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та п.5 Методики головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни в січні – листопаді 2016 року до райдержадміністрації не надходило.

  Відповідно  до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.п. 6, 7 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25.03.2015 року № 80 «Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації» та від 04.05.2016 р.№ 110 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян в районній державній адміністрації». Графік та Порядок прийому наглядно оформлені і знаходяться  в зручному для ознайомлення місці в приміщенні райдержадміністрації, надіслано до виконавчих комітетів сільських, селищних та міської рад району, оприлюднено на сайті районної державної адміністрації. Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації щовівторка, щосереди та щочетверга з 9.00 до 12.00 год.

На момент перевірки не зафіксовано порушень дотримання графіків особистих та виїзних прийомів.

  Відповідно п.8 діючої Методики по необхідності керівництвом райдержадміністрації проводяться телефонні гарячі лінії. Щоденно працює телефон "Гарячої лінії " 22813. Протягом січня - листопада 2016 року по  телефонному зв’язку надійшло 2 звернення.

  Начальником відділу організаційного та по роботі з громадянами апарату райдержадміністрації в Немирівській райдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.9 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних. Проводиться підготовка щоквартальних довідок  про розгляд звернень громадян.

  Так, за січень-листопад 2016 року райдержадміністрацією отримано 551 звернення, що на 11 одиниць більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року (540). Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району висвітлені у порівняльній таблиці:

 

Питання

Надійшло до РДА

Різниця

11 місяців

2016 р.

11 місяців

 2015 р.

Загальна кількість звернень

551

540

+11

Поштою

465

351

+114

На особистому, виїзному прийомі

86

189

-103

Через органи влади вищого рівня

420

232

+188

Роз’яснено

316

435

-119

Вирішено позитивно

169

105

+64

Перебуває на контролі

66

-

-

Інвалідів війни

-

-

-

Від багатодітних сімей

28

13

+15

Кількість громадян, які звернулись

1357

1347

+10

Кількість порушених питань

563

563

0

Аграрна політика та земельні відносини

48

75

-27

Транспорт і зв'язок

13

15

-2

Соціальний захист

379

238

+141

Праця та заробітна плата

2

17

-15

Охорона здоров'я

27

32

-5

Комунальне господарство

21

42

-21

Екологія та природні ресурси

11

7

+4

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

1

20

-19

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

3

13

-10

Культура та культурна спадщина, туризм

1

0

+1

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

8

25

-17

Діяльність органів виконавчої влади

5

4

+1

Діяльність органів місцевого самоврядування

0

4

-4

Обороноздатність, суверенітет

0

12

-12

інші

36

45

+9

 

  Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту (67.3%), зокрема - це заяви про призначення чи перерахунок  соціальних виплат та інші питання.

  Друге місце за кількість звернень займають питання аграрної політики та земельних відносин (8.5%), заяви стосувались власності на землю, земельних конфліктів, розрахунків за здану сільськогосподарську  продукцію та виплати орендної плати за земельні паї та ін..

Позитивно вирішено 30.7 % від усіх звернень.

  Немирівською райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п.10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.

   В квітні 2016 року проведено нараду райдержадміністрації, на якій обговорено питання організації роботи із зверненнями громадян в Немирівській районній державній адміністрації, також заплановано проведення семінар – наради з питань розгляду звернень громадян  на 05.12.2016 р.

  Згідно п.11 вищезазначеної Методики працівник, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність відповідно щоквартальних планів роботи відділу організаційного та роботи з громадянами апарату райдержадміністрації. Порушень виконання планів роботи не виявлено.

  На виконання п.2, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року           № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.12 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади матеріали про роботу із зверненнями розміщуються на веб-сайті райдержадміністрації, оприлюднено порядок та  графіки прийому громадян.

  Крім того, керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

на виконання ст. 3 вищезазначеного Указу Президента України щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За 11 місяців 2016 р. проведено 11 засідань комісії. Порушувались питання забезпечення інсуліном, встановлення статусу інваліда війни, заміни газового лічильника, визначення групи інвалідності та ін. За результатами розгляду заявникам надано відповідні роз’яснення.

 на виконання п.3, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008р. № 109 в райдержадміністрації проведено дні контролю, в рамках якого здійснюються перевірки стану виконання доручень, наданих керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян. Проведено дні контролю у фінансовому управлінні, в управлінні соціального захисту населення, відділі освіти та ін.

На основі вищевикладеного та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» організація роботи із зверненнями громадян відповідає вимогам, установленим законодавством.

        З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та виконання Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» пропоную і надалі проводити  у Немирівській райдержадміністрації  наступні заходи:

  • керівництву райдержадміністрації посилити вимогливість до керівників  структурних  підрозділів  райдержадміністрації  та  відповідальних  працівників  щодо  всебічного  кваліфікованого, неупередженого  розгляду  питань,  що  порушують  громадяни  у  зверненнях, винних притягувати до адміністративної і дисциплінарної відповідальності;
  • забезпечити проведення днів контролю, передбачених Указом Президента України від 7 лютого 2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
  • постійно надавати допомогу селищній, сільським радам  та  здійснювати  перевірку  їх  діяльності  в  частині  дотримання  вимог  чинного  законодавства  згідно  графіку  перевірок, забезпечити проведення щомісячного дня контролю;
  • за результатами особистих прийомів висвітлювати на сайті райдержадміністрації інформаційні повідомлення, також оприлюднювати позитивно вирішені питання з фото- чи відео- сюжетами;
  • відповідно до 6. Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади оприлюднити цей звіт на веб-сайті районної державної адміністрації та в місячний термін поінформувати відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації про проведену роботу щодо наданих рекомендацій.

 Начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації    В.  Кудринецький

Урядова «гаряча лінія» - 1545

   Урядова «гаряча лінія»– механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

  Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

 Дзвінки на урядову «гарячу лінію» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл безкоштовні.

 

 
 

 

 

 

 


ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова районної

державної адміністрації

                         Ю.М. Погорелюк

«30»  червня   2016 р.

 

 

Г Р А Ф І К

проведення «гарячої» телефонної лінії головою районної держаної адміністрації

та його заступниками у ІІ півріччі 2016 року                                     

 

Прізвище, ім’я та по-батькові, посада

 

 

Дата проведення

 

Погорелюк Юрій Миколайович

голова районної державної адміністрації

 

13 липня 2016 р.

17 серпня 2016 р.

21 вересня 2016 р.

12 жовтня 2016 р.

16 листопада 2016 р.

14 грудня 2016 р.

 

 

Урбанський Богдан Петрович

перший заступник голови районної державної адміністрації

 

5 липня 2016 р.

4 серпня 2016 р.

7 вересня 2016 р.

5 жовтня 2016 р.

9 листопада 2016 р.

7 грудня 2016 р.

 

 

Бугаков Петро Васильович

заступник голови районної державної адміністрації

 

18 липня 2016 р.

21 серпня 2016 р.

19 вересня 2016 р.

17 жовтня 2016 р.

21 листопада 2016 р.

23 грудня 2016 р.

 Прямі «гарячі» телефонні лінії проводяться з 14.00 год. до 16.00 год.

за телефоном 2 09 68.

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

від 25 березня  2015 року № 80

 

Зареєстровано в Немирівському

районному управлінні юстиції

27 березня 2015 року № 2/165

 

П О Р Я Д О К

організації та проведення особистого прийому громадян

в райдержадміністрації

 

  1. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації, першим заступником та заступниками голови та керівником апарату (далі – керівництво райдержадміністрації) проводиться відповідно до затвердженого графіку та Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в райдержадміністрації (далі - Порядок).
  2. У робочі дні, коли за графіком немає особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, прийом звернень громадян проводиться працівниками відділу роботи з громадянами апарату райдержадміністрації з 1000 до 1600 години (перерва з 1300 до 1400 год.).
  3. Інформація про Порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації опубліковується у місцевих засобах масової інформації, розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації та в її приміщені та органах місцевого самоврядування в доступному для вільного огляду місцях.
  4. Працівниками відділу роботи з громадянами апарату райдержадміністрації особам, які бажають звернутись на особистий прийом, роз’яснюються вимоги Порядку та надається необхідна інформація щодо цього.
  5. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації проводиться за попереднім записом.

Особа звертається до начальника відділу роботи з громадянами апарату райдержадміністрації з 1000 до 1600 години або за телефоном № 2-28-13.

  1. Запис громадян на особистий прийом до голови райдержадміністрації здійснюється за:

6.1. Пред’явленням документа, що посвідчує особу.

6.2. Зазначенням прізвища, імені та по батькові особи, місця реєстрації, соціального статусу, що підтверджується відповідним документом.

6.3. Зазначенням змісту порушеного питання та фактів звернення до органів та/або посадових осіб, до компетенції яких належить вирішення питання, з приводу якого особа має намір відвідати особистий прийом громадян, і результату розгляду цього питання вищевказаними органами та/або посадовими особами, що підтверджується відповідними письмовими документами.

  1. Під час запису громадянам надаються роз’яснення щодо можливості розгляду їх звернень з порушених питань першим заступником та заступниками голови райдержадміністрації у дні особистого прийому або згідно з поданою письмовою заявою.
  2. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.
  3. За потреби, керівництвом райдержадміністрації або начальником відділу роботи з громадянами апарату райдержадміністрації для участі в особистому прийомі громадян запрошуються посадові особи, до компетенції яких належить вирішення питання
  4. Список громадян на особистий прийом до голови райдержадміністрації із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові разом з документами, зазначеними у пункті 6 Порядку, подається виключно голові райдержадміністрації разом з матеріалами, необхідними для розгляду зазначеного питання, якщо воно розглядалося раніше заступниками голови райдержадміністрації або структурними підрозділами райдержадміністрації.
  5. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.

11.1. Подане громадянином на особистому прийомі звернення розглядається у порядку, встановленому чинним законодавством.

11.2. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.

  1. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
  2. Відповідно до чинного законодавства з урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, структурні підрозділи райдержадміністрації, територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, яким доручено його опрацювання, в установлені законодавством терміни надають заявнику відповідь по суті питання або, в разі розгляду звернення в районних установах і організаціях, інформується та посадова особа, доручення якої виконувалося.
  3. Відділ роботи з громадянами апарату райдержадміністрації здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, терміни розгляду яких порушено, та, за потреби, інформує керівництво райдержадміністрації.

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови районної

державної адміністрації від

« 15 » березня 2008 року № 159

ПОРЯДОК

розгляду звернень громадян, що надходять до районної державної адміністрації по телефону "гарячої лінії”

 

  1. З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії".
  2. Прийом інформації по телефону здійснюється головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян відділу юридичного, кадрового забезпечення та взаємодії з правоохоронними органами апарату районної державної адміністрації та реєструється за встановленою формою.

  В разі необхідності термінового вирішення питання інформація передається у відповідну службу районної установи негайно.

  1. Інформація приймається у райдержадміністрації по телефону 2-28-13 з 8.оо до 17.оо у робочі дні. У позаробочий час, вихідні та святкові дні прийом інформації здійснюється відповідальним черговим райдержадміністрації по телефону 2-09-68. В разі надходження звернень, що вимагають невідкладного вирішення - передаються до відома виконавців.
  2. Зареєстрована протягом робочого дня інформація опрацьовується згідно з вимогами, передбаченими нормативними документами з розгляду звернень громадян, голова райдержадміністрації дає доручення з піднятих питань, які надсилаються за призначенням.

  Головний спеціаліст по роботі із зверненнями громадян відділу юридичного, кадрового забезпечення та взаємодії з правоохоронними органами апарату районної державної адміністрації здійснює контроль за виконанням доручень голови райдержадміністрації. Виконавець зобов'язаний про розгляд звернення поінформувати районну державну адміністрацію та заявника у встановлений законодавством термін.