Аналітична довідка

про розгляд звернень громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації в ІІ кварталі 2017 року

 

  Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

  Відповідно до вимог чинного законодавства  робота із зверненнями громадян щоквартально аналізується та узагальнюються питання, що порушують заявники у своїх заявах та скаргах.

  Протягом ІІ кварталу 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 91 звернення громадян, що на 29 одиниць менше ніж за ІІ квартал 2016 року.  

  З них 81 або 89.1 % - становлять письмові  звернення; 10 або 10.9 % - становлять звернення, отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

  У своїх зверненнях громадяни порушили 92 питання.

  Найбільш актуальними питаннями у ІІ кварталі 2017 році є:

 

Питання

ІІ квартал

2016 року

ІІ квартал

2017 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

14

10.5

11

11.9

Транспорт і зв'язок

7

5.5

3

3.3

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

2

1.6

-

 

Соціальний захист

67

52.3

42

45.7

Праця і заробітна плата

-

-

3

3.3

Охорона здоров"я

3

2.3

7

7.6

Комунальне господарство

9

7.0

17

18.5

Житлова політика

4

3.1

-

 

Екологія та природні ресурси

5

3.9

1

1.1

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

2

1.6

1

1.1

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

0.8

3

3.3

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

-

1

1.1

Інше

12

9.3

5

5.4

 

  Як свідчить аналіз, найбільше громадян хвилювали питання соціального захисту : майже 46 % від усіх звернень та стосувались отримання соціальних виплат та субсидій (21 звернення або 52.4%), надання матеріальної допомоги (14 звернень або 33.3%), виділення путівок на санаторно-курортне лікування ( 3 заяви або 7.1 %), про заміну соціального працівника, забезпечення ходунками та милицями  та ін.

  Друге місце за кількістю звернень займають питання комунального господарства (18.5 %). Заявники порушували питання про ремонт дороги державного значення по вулиці Горького в  м. Немирові, організований вивіз сміття в смт. Брацлав та с. Ковалівка, благоустрій кладовища в с. Сажки, належне водопостачання громадян  м. Немирів, смт. Брацлав, с. Нові Обіходи, с. Мельниківці,  відсутність газопостачання в окремих населених пунктах, заборгованості за користування природнім газом та ін..

  Третє місце займають питання аграрної політики і земельних відносин - 10.9%. Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались не продовження договору оренди земельних паїв (с. Обідне, с. Семенки); сплати орендної плати за земельні ділянки під сільськогосподарськими будівлями та спорудами (смт. Ситківці), збереження громадського пасовища смт. Ситківці, оформлення документів на виділену земельну ділянку учаснику АТО               (с. Ковалівка), виділення земельної частки (паю) (с. Вища кропивна, с. Ометинці) та ін.

  7.6 % становлять питання охорони здоров'я та стосувались отримання пільгового рецепту на ліки, забезпечення медичними препаратами по виписаних пільгових рецептах за програмою «Доступні ліки», пільг на ліки, неправомірного (на думку заявника) зберігання автомобілів «швидкої допомоги» в гаражах ЦРЛ та ін.

  По 3.3 % становлять звернення з питань транспорту і зв'язку, праці і заробітної плати, освіти .

  Питання транспорту і зв'язку – про пільгове перевезення окремих категорій громадян,  про зміни до розкладу руху автобусів із видачею в касі квитків до с. Кароліна, про якісний мобільний зв’язок «Київстар» в с. Бугаків.      

  Питання праці і заробітної плати – про неправомірне (на думку заявниці) звільнення з роботи сина, якого призвали на військову службу, про затримку виплати заробітної плати у школі - інтернаті.

  Питання освіти – про збереження будівлі Стрільчинецької недобудованої школи, про підтримку директора Воловодівської ЗОШ.

  Також надходили заяви про видачу довідок про заробітну плату, законність діяльності печей по виробництву деревного вугілля біля с. Бондурівка, незаконність розташування металевих конструкцій для торгівлі по вулиці Соборна м. Немирів.

  У ІІ кварталі 2017 року надійшло  4 колективних звернення ( у ІІ кварталі 2016 року – 7 колективних заяви)  та стосувались відновлення водогону по вулиці Пролетарська с. Мельниківці, підтримки учителями директора Воловодівської ЗОШ, збереження Стрільчинецької недобудованої школи, не дозволити наділяти земельні ділянки учасникам АТО на полі, яке використовується жителями смт. Ситківці як пасовище. 

  33 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, учасників бойових дій, дітей війни,  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання. Дана категорія громадян порушує питання соціальних виплат та субсидій (правильність нарахування державної соціальної допомоги одинокої матері, соціальної допомоги  малозабезпеченій сім’ї, отримання одноразової допомоги при народжені дитини, отримання ходунків та милиць, роботи соціального працівника, виплати субсидії на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги, виділення путівки на санаторно-курортне лікування),  пільгового перевезення громадян, виділення та оформлення земельної ділянки, призначення допомоги по догляду за хворими, відшкодування вартості квитка за проїзд на лікування, забезпечення пільговими ліками по програмі «Доступні ліки» та ін.

  Як свідчить аналіз найбільше звернень (в одиницях) надійшло від громадян з таких територіальних громад: Немирівської – 20, Брацлавської – 13, Ковалівської – 13,  Ситковецької - 7 , Чуківської – 7, Райгородської – 4, Мельниківської – 3, Кіровської – 3, Бугаківської – 2, Криковецької – 2, Великобушинської – 2, Муховецької – 2, Юрковецької – 2.

  В ІІ кварталі 2017 року в районну державну адміністрацію від органів вищого рівня надійшло 71 звернення або 78 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 77 звернень або 60 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр". В своїх зверненнях до органів вищого рівня заявники найчастіше порушували питання соціального захисту (38), комунального господарства (12), аграрної політики (7), охорони здоров’я (7), будівництва та архітектури (3), праці і взаробітної плати (3), освіти (2), сім’ї та молоді (1), транспорту (1), екології (1), захисту прав споживача (1).

  Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 

 Відділ організаційний та по роботі з громадянами апарату райдержадміністрації 

                                                             

 

Довідка

про розгляд звернень громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації у 2016 році

 

  Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

  Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 716 звернень громадян, що на 9 % більше ніж за 2015 рік.

626 або 87.4 % - становлять письмові  звернення;

90 або 12.6 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 728 проблемних питань.

 

Порівняльна таблиця надходження звернень громадян до райдержадміністрації

 

Питання

Надійшло до РДА

2014 р.

2016 р.

2015 р.

Загальна кількість звернень

716

657

389

Поштою

626

466

306

На особистому, виїзному прийомі

90

191

83

Через органи влади вищого рівня

 

342

150

Від учасників та інвалідів війни,

учасників бойових дій

1

14

2

Від Інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

32

35

21

Від багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

50

20

23

Колективні

15

28

20

Кількість порушених питань

728

674

407

Аграрна політика та земельні відносини

51

77

28

Соціальний захист

538

342

142

Охорона здоров'я

28

32

19

Комунальне господарство

22

46

117

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

1

21

8

Житлова політика

7

16

10

Транспорт і зв'язок

13

16

7

Праця та заробітна плата

3

19

10

Освіта, наукова, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

8

25

7

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

5

4

4

Екології та природніх ресурсів

11

6

4

Інше

41

70                                                                           

51

 

  Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у 2016 році є питання соціального захисту та становлять 73.9 %. В основному це заяви про призначення, перерахунок та  отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого пічного палива. Майже всі вони надійшли на розгляд до райдержадміністрації з урядової гарячої лінії.

  У 2016 році в порівнянні з 2015 роком вдвічі зменшилась кількість колективних заяв та скарг і становить 2.1 % ( в 2015 року – 4.3%) та стосувалися  питань екології та освіти , у 2014 року зареєстровано 20 колективних звернень або 5.1%.  

  В 2016 року значно зросла кількість заяв та скарг, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня і становить 579 звернень або 80.9%, за аналогічний період минулого року зареєстровано 52.05 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих заяв та скарг 37.6 % - вирішено позитивно, на 52.4 % - громадянам  надано роз’яснення, решта   звернень перебуває на розгляді.

Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 


Про розгляд звернень громадян,

що надійшли до районної державної

адміністрації у ІV кварталі 2016 року

  Робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації організована з додержанням вимог Закону України "Про звернення громадян"; виконання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

  Протягом ІV кварталу 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 311 звернень громадян, що на 77 звернень більше ніж за ІV квартал 2015 року.

292 або 93.9 % - становлять письмові  звернення;

33 або 6.1 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 314 проблемних питань.

Порівняльна таблиця надходження звернень громадян до райдержадміністрації

 

Питання

ІV  квартал

2015 року

ІV квартал

2016 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

16

6.8

12

3.8

Транспорт і зв'язок

3

1.3

-

-

Соціальний захист

179

75.8

272

86.6

Праця і заробітна плата

4

1.7

2

0.6

Комунальне господарство

5

2.1

6

1.9

Житлова політика

3

1.3

1

0.3

Охорона здоровя

-

-

10

3.2

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

4

1.7

-

-

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

5

2.1

-

-

інше

17

7.2

8

2.5

  Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у ІV кварталі 2016 році були питання соціального захисту - 86.6 %. В основному це заяви про призначення, перерахунок та  отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого пічного палива. Майже всі вони надійшли на розгляд до райдержадміністрації з урядової гарячої лінії.

  Друге місце за кількістю звернень займають питання аграрної політики та земельних відносин - 3.8% (стосувались власності на землю, виплати орендної плати за земельні паї) та питання охорони здоров’я  - 3.2% (стосувались діяльності медичних закладів, забезпечення хворих інсуліном, встановлення групи інвалідності)

  5.7 % звернень надійшло від дітей війни,  інвалідів І, ІІ та ІІІ груп загального захворювання та одиноких матерів. Зазначену категорію громадян хвилювали питання отримання різних видів соціальної допомоги, призначення та виплати субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива, надання матеріальної допомоги, пільгового перевезення та ін.

  У ІV кварталі 2016 року в районну державну адміністрацію надійшло 2 колективних звернення, що становить – 0.6 %, у ІV кварталі 2015 року зареєстровано також  4 звернення або 1.7 %,  

  В ІV кварталі 2016 року зросла кількість заяв та скарг, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня та становить – 281 звернення або 90.4 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 208 звернень або 88.9 %%. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 54.1 % - вирішено позитивно, на 35.5 % - громадянам  надано роз’яснення, решта   звернень перебуває на розгляді

  Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 

 


Аналітична довідка

про розгляд звернень громадян, що надішли

до районної державної адміністрації у ІІІ кварталі 2016 року

   Протягом ІІІ кварталу 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 87 звернення громадян, що на 95 одиниць менше ніж за ІІІ квартал 2015 року.

76 або 87.4 % - становлять письмові  звернення;

11 або 12.6 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 93 питання.

Найбільш актуальними питаннями у ІІІ кварталі 2016 році є:

 

Питання

ІІІ квартал

2016 року

ІІІ квартал

2015 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

14

15.1

34

17.8

Транспорт і зв'язок

1

1.1

1

0.5

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

-

-

2

1.0

Соціальний захист

46

49.5

69

36.1

Праця і заробітна плата

-

-

9

4.7

Охорона здоров"я

5

5.4

9

4.7

Комунальне господарство

4

4.3

15

7.9

Житлова політика

1

1.1

4

2.1

Екологія та природні ресурси

6

6.5

4

2.1

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

1

1.1

2

1.0

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

-

-

5

2.6

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

3

3.2

12

6.2

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

1.1

3

1.5

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

-

2

1.0

Обороноздатність, суверенітет

-

-

4

2.1

інше

5

5.4

16

8.4

 

  Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту -49.5%, зокрема, заяви про отримання соціальних виплат становлять 72 % .

  Друге місце за кількість звернень займають питання аграрної політики та земельних відносин – 15.1 %. Звернення стосувались встановлення права власності на землю, ціни на молоко, земельних конфліктів та інші.

У ІІІ кварталі 2016 року надійшло 2 колективних звернення, що становить – 2.3 %, у ІІІ кварталі 2015 року – 4.4%.

  Колективні заяви стосувались питань екології  (сусід вивозить у садок як добриво курячий послід, від нього сморід), освіти (про призначення на посаду директора).

 23 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, дітей війни,  інвалідів І та ІІ груп загального захворювання.

 Зазначену категорію громадян хвилювали питання отримання соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, низькі ціни за здане молоко та інші питання.

  В ІІІ кварталі 2016 року кількість звернень, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня, становить – 63 або 72.4 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 35.2 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 16.1 % - вирішено позитивно, на 57.5 % - громадянам  надано роз’яснення, 26.4 %   звернень перебуває на розгляді

  Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.

 Начальник відділу організаційного та роботи з громадянами апарату райдержадміністрації    Н.С. Патара

  


Звіт за ІІ квартал 2016 року

  Протягом ІІ кварталу 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 120 звернень громадян, що на 16 одиниць менше ніж за ІІ квартал 2015 року.

  89 або 74.2 % - становлять письмові  звернення;

  30 або 25.8 % - становлять звернення отримані на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації.

  У зверненнях, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, громадяни порушили 128 проблемних питань.

  Аналізуючи зміст звернень, необхідно відмітити, що найбільш актуальними питаннями у ІІ кварталі 2016 році є:

 

Питання

ІІ квартал

2016 року

ІІ квартал

2015 року

Загальна кількість

%

Загальна кількість

%

Аграрна політика і земельні відносини

14

10.9

10

7.4

Транспорт і зв'язок

7

5.5

7

5.1

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна,регіональна політика та будівництво,підприємництво

2

1.6

3

2.2

Соціальний захист

67

52.3

55

40.4

Праця і заробітна плата

-

-

4

2.9

Охорона здоров"я

3

2.3

14

10.3

Комунальне господарство

9

7.0

14

10.3

Житлова політика

4

3.1

3

2.2

Екологія та природні ресурси

5

3.9

1

5.1

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

-

-

7

6.6

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

2

1.6

4

2.9

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

0.8

6

4.4

Інше

12

9.3

8

5.9

 

  Найбільше у зверненнях порушувались питання соціального захисту -52.3%, (отримання соціальних виплат та нарахування субсидій, надання матеріальної допомоги, перерахунку пенсії та ін.), аграрної політики та земельних відносин (10.9%).

  У ІІ кварталі 2016 року надійшло 7 колективних звернення, що становить – 5.8 %, у ІІ кварталі 2015 року – 6 колективних звернень або 4.6%.  

  Колективні заяви стосувались питань комунального господарства (благоустрою м. Немирів, належного водозабезпечення м. Немирів), питань сім'ї, дітей та молоді (підвозу дітей Гриненківської та Грабовецької територіальних громад до школи), екології та природніх ресурсів (незаконної, на думку заявників, вирубки лісових насаджень селі Дубовець) та ін.

  14.6 % від усіх звернень надійшло до районної державної адміністрації від одиноких матерів та багатодітних сімей, дітей війни,  інвалідів І та ІІ груп загального захворювання. Дана категорія громадян порушує питання призначення та виплати соціальних допомог та субсидій, пільгового перевезення, надання матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, поліпшення житлових умов тощо.

  В ІІ кварталі 2016 року кількість звернень, що  надійшли в районну державну адміністрації від органів вищого рівня, становить – 77 звернень або 60.2 %, за аналогічний період минулого року зареєстровано 42 таких звернення або 32.1 %. Звернення  надходили з облдержадміністрації,  Державної установи "Урядовий контактний центр".

  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації опрацьовуються та контролюються. Як свідчить аналіз, з усіх розглянутих звернень 19.5% - вирішено позитивно, на 62.5 % - громадянам  надано роз’яснення, решта   звернень перебуває на розгляді.

  Для оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань в районній державній адміністрації діє телефон "гарячої лінії" – 22813.