Відбулась чергова нарада з питання використання системи електронних закупівель Прозорро розпорядниками бюджетних коштів району, в якій приймали участь не лише керівники, а і представники тендерних комітетів установ. А саме: начальник управління економіки райдержадміністрації  О. М. Яхно., начальник фінансового управління райдержадміністрації В. М. Яремко,

головний спеціаліст відділу прогнозування та аналізу доходів райдержадміністрації О. П. Соколовська, начальник відділу освіти райдержадміністрації В. А. Чега, бухгалтер з господарської діяльності КЗ «ЦМТтФЗЗО»- заступник голови тендерного комітету Г. О. Політаєва, заступник начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації В. М. Коваленко, начальник відділу сім”ї, молоді та спорту райдержадміністрації В. В. Астаніна, головний бухгалтер Немирівської центральної районної лікарні О. О. Букштейн, заступник головного лікаря з медичної частини Немирівської центральної районної лікарні – голова тендерного комітету Ю. П. Оцупок, головний бухгалтер КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги» Г. П. Павленко, заступник головного лікаря “Центр первинної медико-санітарної допомоги» – голова тендерного комітету О. Ю. Бойчук.

        Відкрив та провів нараду перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський.

        Першочергово заслухали начальника управління економіки Яхна О. М., який зачитав листа управління Служби безпеки України у Вінницькій області (Немирівський міжрайонний відділ), щодо окремих ознак порушення членами тендерних комітетів структурних підрозділів Немирівської РДА вимог законодавства України під час проведення процедур державних закупівель. Він зазначив про те, що члени тендерних комітетів своїми діями створюють передумови до незаконних витрат державних фінансових ресурсів, а саме придбання за бюджетні кошти товарно-матеріальних цінностей, робіт та послуг у суб’єктів господарської діяльності, відносно яких застосовано заборону здійснення державних закупівель, а також тих, що здійснюють продаж товарів та послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції, згідно із Законом. А тому, було обговорено роз’яснення Мінекономрозвитку України щодо застосування санкцій.

          Розпорядники бюджетних коштів доповідали про стан електронних закупівель за період з 14 вересня по 04 жовтня поточного року.

          Так, управлінням соціального захисту населення було виставлено 15 звітів про укладені договора на придбання протезів, ремонту взуття, ремонту протезів, багатофункціональних крісел та низько активних крісел на загальну суму 243783,45 грн.

          Немирівською ЦРЛ за вказаний період було заключено договора на придбання:  овочів з ФГ «Бержан» на суму 57600,00 грн. за 8900 кг., економія 800,00 грн.; сиру м’якого кисломолочного з ФОБ Богачук О. Г. на суму 14000,00 грн. за 200 кг.; кефіру з ФОБ Богачук О. Г. на суму 3590,00 грн. за 220 уп., економія 150,00 грн.; лабораторних реактивів з ФОП Ружинський О. В. на суму 40261,10 грн. за 5552 од., економія 38,90 грн. Актуальними є закупівлі:крупи (макарон, рис гречка, манна крупа, пшенична крупа, горох) на планову суму 31700,00 грн., олія рафінована на планову суму 15000,00 грн., цукор на планову суму 14000,00 грн., плитка керамічна, матеріали для водопровідних систем на планову суму 51050,00 грн., яйце куряче столове на планову суму 9000,00 грн.

          По відділу освіти здійснених закупівель за вказаний період немає, актуальні закупівлі: електрична енергія на планову суму 200000,00 грн. (переговорна процедура), меблі для початкової школи (нова українська школа) на планову суму 221049,00 грн.(переговорна процедура), шини для шкільного автобуса для Сокілецького автобуса на планову суму 25000,00 грн.

          По КНП “Центр ПМСД» заключено договора на прибдання: офісного паперу з ФОП Яремчук В. А. на суму 7327,00 грн. за 85 уп., економія 323,00 грн.; тест смужки для глюкометрів з ТОВ «Діавін» на суму 9179,46 грн. за 27 уп., економія 0,54 грн.;підгузки дорослі та дитячі з ТОВ «Стар-груп-02» на суму відповідно 37900,00 грн. за 120 уп. та 19800,00 грн. за 64 уп., економія відповідно 530,00 грн. та 480,00 грн.; послуги з топочного ремонту внутрішнього приміщення по заміні дверей з ТОВ «Будівельна компанія «Ефект» на суму 39840,00 грн., економія 160,00 грн.; комп’ютер в комплекті з ТОВ «Компакт» на суму 25999,00 грн., економія 401,00 грн.; кушетки оглядової з ФОП Лапико В.М. на суму 1500,00 грн., економія 3400,00 грн.; електрокардіографа з ТОВ «Форт – Трейд» на суму 57566,00 грн., економія 1177,00 грн. Актуальні закупівлі: твердопаливний котел на планову суму 85000,00 грн., вугілля кам’яне на планову суму 172800,00 грн., ростомір медичний та електронні дитячі ваги на планову суму 9000,00 грн., тест смужки для глюкометрів на планову суму 10200,00 грн.

 Підсумовуючи нараду, перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський наголосив про те, що при здійсненні електронних закупівель необхідно перш за все керуватись законодавчою базою.

 

 

Фінансове управління райдержадміністрації