Закінчилась чергова нарада з приводу використання бюджетних коштів, а саме, проведення державних закупівель через систему Prozorro, яку проводив перший заступник голови районної державної адміністрації Богдан Петрович Урбанський.

  У нараді брали участь: бухгалтер Немирівської центральної районної лікарні С. М. Сидоренко, бухгалтер комунального некомерційного підприємства «Центр ПМСД Немирівської районної ради» Ю. М. Донець,

головний спеціаліст відділу економічного розвитку та торгівлі управління економіки райдержадміністрації  Оренчак І. М. та головний спеціаліст відділу прогнозування та аналізу доходів фінансового управління райдержадміністрації Соколовська О. П.

  Розпорядники бюджетних коштів доповідали про кількість проведених закупівель, суму закупівель та суму зекономлених бюджетних коштів за період з 03.12.2018 року по 07.12.2018 року.

  Так, Немирівською ЦРЛ за вказаний період було заключено договір на придбання вакцини від сказу антирабічної інактивованої 66 од. (для Ковалівської та Немирівської ОТГ) з ТОВ «Валанж-Фарм» на суму 33713,99 грн., тобто, по 510,82 грн./од., економія склала 296,03 грн. Актуальні закупівлі по лікарні: електрична енергія – планова сума закупівлі 2489493,00 грн. (виставлено повторно, так як попередня закупівля не відбулась), лабораторні реактиви – планова сума закупівлі 60000,00 грн., медикаменти різні – планова сума закупівлі 468000,00 грн., масло М10Г2К – планова сума закупівлі 5940,00 грн.

 По КНП “Центр ПМСД» за вказаний період було заключено договора на придбання:  зимової гуми для автомобілів (8 шт) – договір з ТОВ СЕМП» на суму 11100,00 грн., тобто, по 1387,50 грн./шт.., економія 100,00 грн.; будівельніних матеріалів для ремонту приміщення (Райгородська амбулаторія) – договір з ТОВ «Епіцентр-К» на суму 22909,00 грн., економія 13091,00 грн.; холодильника SNAIGE FR 240 – договір з ТОВ «Югхолодторг» на суму 6608,00 грн., економія 292,00 грн. Виставлено звіти про укладені договора на придбання: меблів на суму 26740,00 грн. – договір з СПД Коберник О. Д. та постачання медичної інформаційної системи та криптовиробу – договір з ТОВ «Ілайф» на суму 36000,00 грн. Актуальні закупівлі: запчастини для автомобілів – планова сума закупівлі 13740,00 грн., бензин А-92 Євро 2100 л. – планова сума закупівлі 63000,00 грн., медичні шафи 3 шт. – планова сума закупівлі 16950,00 грн., швидкі тести для визначення гепатиту В (40 шт.), гепатиту С (40 шт.), ВІЛ (15 шт.) та вагітності (30 шт.) – планова сума закупівлі 9700,00 грн. та пікфлуометр (9шт.) – планова сума закупівлі 6390,00 грн.

  Відділом освіти придбано мультимедійне обладнання для інклюзивного центру на суму 18596,00 грн. – договір підписано з ФОП Сирота Ю. А. Виставлено звіт про укладений договір з ТОВ «Енергія України» на суму 184996,79 грн. на придбання природного газу. Актуальні закупівлі по відділу освіти: суміш вугілля кам”яного на планову суму 157500,00 грн. за 45 т., паливні брикети з деревини 40 т. на планову суму 173000,00 грн., комплект комп”ютерного обладнання для інклюзивного центру (6 шт) на планову суму 47000,00 грн., електрична енергія на планову суму 573507,00 грн. та продукти харчування на планову суму 468861,00 грн.

Відділом культури та туризму виставлено звіт про укладений договір з ТОВ «Енерджі Трейд Груп» на суму 107603,72 грн. на постачання природного газу.

 Немирівською районною державною адміністрацією закуплено новорічні подарунки в кількості 51 шт. на суму 7940,19 грн., тобто, по 155,69 грн./шт. – договір підписано з ФОП Смельчанський Є. В., економія 1559,81 грн.

  

 Фінансове управління райдержадміністрації