Сьогодні, 27 червня, в облдержадміністрації відбувся брифінг голови обласної державної адміністрації Валерія Коровія. Керівник регіону поспілкувався із журналістами та надав вичерпні відповіді на всі питання, які цікавили медійників.

Відтак, під час розмови було обговорено низку актуальних тем, що стосуються, зокрема, реформування медичних закладів, ролі та місця ОТГ в контексті децентралізації, освітньої реформи «Нова Українська Школа», ситуації із викидом отрутохімікатів у р. Рось та цілої низки інших нагальних питань.

Відповідаючи на прохання медійників виокремити трійку найважливіших проблем, що існують на Вінниччині, посадовець зазначив: «Перше і найважливіше – це демографічна криза. Вона накладає відбиток на вирішення усіх інших питань. Ця проблема спонукає нас робити досить непрості,але системні кроки. Кількість населення Вінницької області за 27 років скоротилася майже на 400 тисяч осіб. Дітей шкільного віку – на 80 тисяч осіб. Це найгостріша проблема, особливо в сільській місцевості, яка спонукає реформувати галузь освіти охорони і здоров'я, аби надавати якісні послуги населенню. Хто б не був головою облдержадміністрації чи депутатом обласної Ради, але йому доведеться ці ключові проблеми вирішувати. Інша проблема, що також назріла, – це необхідність формування ефективної системи організації влади, в першу чергу, на регіональному і районних рівнях. Районні і обласні Ради повинні формувати свої виконавчі органи, які нестимуть відповідальність за всі свої прийняті рішення. І ще одна фундаментальна проблема, на мою думку, це ті конфліктні моменти, які зараз існують навколо земельних правовідносин. Вони, без перебільшення, закладають «міну уповільненої дії» для розвитку цього сектору в найближчі десять-п'ятнадцять років. Якщо ми в нинішніх українських реаліях не створимо передумови, аби розблокувати процес цивілізованого обігу земель, то в середньостроковій перспективі це може призвести до серйозних конфліктних ситуацій», – висловив переконання Валерій Коровій.

Джерело: офіційний сайт Вінницької облдержадміністрації