05.07.2019 року відбулася чергова нарада з приводу використання бюджетних коштів, а саме, проведення державних закупівель через електронну систему Prozorro, яку проводив голова районної державної адміністрації Юрій Миколайович Погорелюк.

На нараді були присутні: перший заступник голови районної державної адміністрації Б.П. Урбанський, заступник начальника відділу освіти   Г.В. Тиличкун, бухгалтер КНП "Немирівська центральна районна лікарня Немирівської районної ради" С. М. Сидоренко,

головний бухгалтер КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Немирівської районної ради Вінницької області" Г. П. Павленко, начальник фінансово-бухгалтерського відділу, головний бухгалтер управління соціального захисту населення районної державної адміністрації С. В. Педоренко, головний спеціаліст відділу економічного розвитку та торгівлі управління економіки  І. М. Оренчак.

Розпорядники бюджетних коштів доповіли по закупівлях за період з 24.05.2019 року по 05.07.2019 року.

Так, КНП "Немирівська центральна районна лікарня Немирівської районної ради" за вказаний період укладено угоди по таких закупівлях: - яйце куряче столове 1 категорії - угода з ТОВ ВДК ЛІДЕР на суму 3500 грн. Планова сума становила 4000 грн., сума економії при цьому склала 500 грн.;  

- овочі – угода з СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО "БЕРЖАН П. Г." на суму 8232 грн. Планова сума закупівлі становила 8250 грн., сума економії становить 18 грн.;

- дупликатор Duplo DP-A100II, з форматом друку A4 (або еквівалент) – угода з ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД" на суму 75000 грн. Планова сума закупівлі становила 75100 грн., сума економії складає 100 грн. .

- засоби для наркозу – угода з МКП "Вінницька міська аптека" на суму 35999,51 грн. Планова сума закупівлі становила 36000 грн., сума економії склала 0,49 грн.;

- лікарські засоби – угода з ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." на суму 28637,69 грн. Планова сума закупівлі становила 29000 грн., сума економії становить – 362,31 грн.

По закупівлі пральна машина ATLANT СМА 70С108 (або еквівалент) на заплановану суму 14200 грн., планову кількість 2 шт. – допорогова закупівля, проходить період підписання угоди. В торгах взяв участь                            1 учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ". Сума пропозиції складає 13608 грн., сума економії становитиме 592 грн. Учасник пропонує пральні машини ATLANT СМА 70С108 по ціні 6804 грн.

По закупівлі лабораторні реактиви на заплановану суму 70000 грн., планову кількість 8369 од. – допорогова закупівля, проходить етап "пропозиції розглянуті". В торгах взяв участь 1 учасник: ФОП РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ сума пропозиції - 69210,04 грн., сума економії становитиме – 789,96 грн. Учасника визнано переможцем.

По закупівлі вироби медичного призначення на заплановану суму 37000 грн., планову кількість 8200 од. – допорогова закупівля. Проходить період "пропозиції розглянуті". Визнано переможцем учасника ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" сума пропозиції склала 16240 грн., сума економії становитиме – 20760 грн. В торгах взяло участь 2 учасника, а саме: 1) ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" сума пропозиції склала 16240 грн., сума економії становитиме – 20760 грн. та ТОВ                              "Медичний центр "М.Т.К." сума пропозиції - 36828,33 грн., сума економії становитиме – 171,67 грн.

По закупівлях яйце куряче столове 1 категорії та овочі триває процес подання пропозицій до 05.07.2019 року.

 Відділом освіти за вказаний період завершених закупівель не було.

По переговорній процедурі по закупівлі меблі для початкової школи (нова українська школа) на заплановану суму 223230 грн., заплановану кількість – 15 шт. з ТОВ "БРІК-М" торги відмінено.

По закупівлі меблі для початкової школи (нова українська школа) оголошено вдруге переговорну процедуру на заплановану суму 223230 грн., заплановану кількість – 15 шт. з ТОВ "БРІК-М".

 Так, КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Немирівської районної ради Вінницької області", за вказаний період укладено угоди на поставку таких товарів:

- кам’яне вугілля марки ДГ 13-100 - угода з ПрАТ "Вінницяоблпаливо на суму 64500 грн. Планова сума закупівлі становила 77400 грн., сума економії склала – 12900 грн. Закуповують 21,5 т по ціні 3000 грн.;

- деревина дров’яна - угода з ДП "Тульчинське ЛМГ" на суму 47214 грн. Планова сума закупівлі становила 47300 грн., сума економії становить –              86 грн. Закуповують 43м. куб. по ціні 1098 грн.;

- підгузки дорослі - договір з ТОВ "СТАР ГРУП-02" на суму 23493,97 грн. Планова сума закупівлі 23650 грн., сума економії становить – 156,03 грн.;

- комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, миша, операційна система, джерело безперебійного живлення, принтер) – угода з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС на суму 12566 грн. Планова сума закупівлі становила             13000 грн., сума економії становить – 434 грн.

По закупівлі катетери нелатон триває період "пропозиції розглянуті".

В торгах взяло участь 3 учасника: 1) ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" сума пропозиції – 2478 грн., сума економії становитиме – 1722 грн. Пропонує             840 шт. по 2,95 грн. 2) РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА сума пропозиції - 3242,40 грн., сума економії становитиме – 957,60 грн. 3) ТОВ "БАДМ-Б" сума пропозиції - 3250,80 грн., сума економії становитиме – 949,20 грн.   Було визнано переможцем учасника: ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" сума пропозиції – 2478 грн., сума економії становила б – 1722 грн. Однак пропозицію відхилено. Переможцем визнано наступного учасника РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛУ СТАНІСЛАВІВНУ сума пропозиції - 3242,40 грн., сума економії становитиме – 957,60 грн.  

По закупівлі комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, миша, операційна система, джерело безперебійного живлення) триває процес "пропозиції розглянуті" – визнано переможцем учасника ТОВ "КомпаКом" сума пропозиції 7989 грн., сума економії становитиме –               1611 грн. В торгах взяло участь 3 учасника: 1) ТОВ "КомпаКом" сума пропозиції 7989 грн., сума економії становитиме – 1611 грн. 2) ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" сума пропозиції 8495 грн., сума економії становитиме – 1105 грн. 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" сума пропозиції                  9599 грн., сума економії становитиме – 1 грн.

По закупівлі лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги триває етап подання пропозицій до 09.07.2019 року.

 Так, управлінням соціального захисту населення Немирівської районної ради за вказаний період укладено угоду по закупівлі послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)), яку оголошено вдруге з ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" на суму 197820 грн. Планова сума закупівлі становила 198000 грн., сума економії становить – 180 грн. Закуповують 36 путівок по ціні 5495 грн.

Також укладено угоду по закупівлі папір для друку з ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" на суму 3188,15 грн. Планова сума закупівлі становила 3202 грн., сума економії становить – 13,85 грн. Закуповують 35 пачок по ціні 91,09 грн.

Голова районної державної адміністрації Погорелюк Юрій Миколайович в черговий раз наголосив про необхідність використання системи електронних закупівель під час проведення закупівель за кошти державного та місцевого бюджетів з метою максимальної ефективності використання бюджетних коштів та їх економії та обов'язковому додержанню законодавства щодо здійснення закупівель .

 

Управління економіки райдержадміністрації