04.10.2019 року відбулася нарада по проведених державних закупівлях через електронну систему "Prozorro", яку проводив перший заступник голови районної державної адміністрації Б. П. Урбанський. На засіданні були присутні: заступник начальника управління – начальник відділу економічного розвитку і торгівлі управління економіки районної державної адміністрації,

заступник начальника фінансового управління районної державної адміністрації,начальник відділу освіти районної державної адміністрації, бухгалтер КНП "Немирівська центральна районна лікарня Немирівської районної ради", економіст КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Немирівської районної ради Вінницької області", головний бухгалтер управління соціального захисту населення райдержадміністрації та головний бухгалтер відділу культури та туризму райдержадміністрації.

Розпорядники бюджетних коштів доповіли по актуальних та завершених закупівлях за період з 30.09.2019 року по 04.10.2019 року, загальна сума державних закупівель становила 260547,15 грн., з них сума економії скала 20508,02 грн.

По КНП "Немирівська ЦРЛ" завершених закупівель не було.

Завершені закупівлі по КНП "Центр ПМСД": вугілля кам’яне марки ДГ13-100 та лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги.

Завершені закупівлі по відділу освіти: набір дидактичного матеріалу на основі магнітів (понад 1000 елементів) та звіт про укладений договір по поточному ремонту шкільного автобуса IVAN.

Завершена закупівля по відділу культури та туризму - роботи по демонтажу і встановленню котлів.

Під час підведення підсумків перший заступник голови районної державної адміністрації Урбанський Б.П. наголосив про те, що розпорядники бюджетних коштів в обов'язковому порядку мають дотримуватись законодавства щодо закупівель.

 

Управління економіки райдержадміністрації