«Твоє вікно цього дня не залишиться порожнім» – такою є головна ідея відеоролика соціальної реклами до річниці Голодомору, знятого минулого року Young&Hungry Production за участі Українського інституту національної пам’яті і Центру досліджень визвольного руху.



Загальнонаціональну традицію ставити запалену свічу у вікні своїх осель на знак ушанування виморених голодною смертю ініціював історик, політолог, дослідник Голодомору Джеймс Мейс. Джеймс Мейс переїхав жити в Україну, де зокрема написав: «Я ж хочу запропонувати лише акт національної пам’яті, доступний кожному: визначити час, коли кожен член цієї нації, де майже кожна родина втратила когось із близьких, запалить у своєму вікні свічку в пам’ять про померлих».

http://www.youtube.com/watch?v=q1lj7ujqthc&feature=emb_logo