Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та Указу Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 "Про невідкладні заходи

щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби СOVID -19, спричиненої коронавірусом, на території України з метою запобігання поширенню коровавірусу запроваджено відповідні обмежувальні протиепідемічні заходи.

Центри надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) є стратегічно важливими об'єктами інфраструктури, які щоденно забезпечують обслуговування великої кількості громадян та надання їм адміністративних та інших публічних послуг.

Міністерство цифрової трансформації України задля запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, убезпечення працівників ЦНАП та суб'єктів звернення від захворювання на неї, рекомендує до покращення епідемічної ситуації запровадити додаткові санітарно-епідеміологічні заходи щодо організації  роботи ЦНАПів, зокрема:

-        провести інформаційно-роз'яснювальну кампанію серед населення з рекомендацією відкласти (перенести) звернення до ЦНАП у разі не терміновості (не нагальності) отримання адміністративної послуги;

-        організувати роботу ЦНАП таким чином, щоб одночасно у відкритій його частині перебувала така кількість громадян, яка не перевищує кількості робочих місць для обслуговування;

-        організувати, за можливості, зручні для суб' єктів звернення місця для очікування своєї черги поза межами будівлі ЦНАП (на вулиці, подвір'ї ЦНАП) з дотриманням відстані між ними не менше ніж 1 метр;

-        відстань між суб' єктами звернення, що пер ебуваютъ у будівлі ЦНАП, та між працівником ЦНАП та суб'єктом звернення під час його обслуговування повинна становити не менше 1 метра;

-        пр оцес пр иймання документів організувати таким чином, щоб кожен суб'єкт звернення якомога менше часу перебував у будівлі ЦНАП, або, за можливості, через скриньки для кореспонденції, встановлені біля входу у ЦНАП;

-        особистий прийом суб'єктів звернення у ЦНАП, за можливості, організувати за попереднім записом, організованим за допомогою телефонного зв'язку, через веб-сайт тощо (що дозволить виключиш необхідність очікування на обслуговування);

-        забезпечити позачергове обслуговуваннята надання послуг у ЦНАП громадянам літнього віку, вагітним жінкам, суб'єктам звернення з дітьми, іншим категоріям осіб, віднесеним до групи високого ризику;

-        збільшити обсяг використання дистанційних форм комунікації для надання громадянам консультаційних та інших інформаційних послуг (телефоном, електр онною поштою тощо);

-        забезпечити розміщення на вході до приміщення ЦНАП інформаційних матеріалів про способи дистанційного зв'язку з центром та суб'єктами надання адміністративних послуг, а також попер еднього запису на прийом;

-        забезпечити інформування населення про можливість та способи отримання окремих послуг в електронній формі через відповідні інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування;

-        організувати видачу суб'єктам звернення результатів надання адміністр ативних послуг шляхом їх надсилання засобами поштового зв'язку або іншими видами доставки;

-        посилити заходи щодо дезінфекції приміщень ЦНАП, зокрема, шляхом проведення їх вологих прибирань з використанням дезінфікуючих засобів, та, за можливості, за допомогою кварцу вання, дотримання нормативних показників температури повітря та р егулярного наскр ізного пр овітрювання пр иміщень;

-        запровадити додаткові технічні перерви у роботі ЦНАП для пр введення дезінфекції пр иміщення;

-        запровадити щоденний температурний скринінг (перевірку) працівників ЦНАП та забезпечити їх недопущення до роботи та обслуговування гр омадян у р азі виявлення у них ознак інфекційного захворювання;

-        забезпечити працівників ЦНАП антисептичними та індивідуальними засобами захисту (захисними масками, антисептиками, милом тощо);

-        проведення робочих зустрічей та нарад здійснювати у дистанційних форматах-за допомогою відео-, телефонного зв'язків тощо;

-        суб'єктів звернення з ознаками інфекційного захворювання не допускати у приміщення ЦНАП без індивідуальних засобів захисту (масок) та рекомендувати, за можливості, отримати послугу в електронній формі;

-        забезпечити можливість використання антисептичних засобів відвідувачами ЦНАП;

-        забезпечити інформування населення про особливості діяльності ЦНАП у період дії карантину, зокрема про зміни у графіку прийому та обслуговування.