Здоров'я та добробут громадян - пріоритетне завдання  Національного банку України в цей непростий час. Отримання фінансових послуг на час карантину має відбуватися безпечно для здоров’я громадян. 

Банки працюють в звичайному режимі та продовжують безперебійно обслуговувати клієнтів у повному обсязі, частково перевівши обслуговування в дистанційну форму.
 
Адже належна робота банківської системи в період карантину – необхідна умова функціонування української економіки та її швидкого одужання після епідемії та карантину. 

Деякі банки відкоригували чи скоротили графік роботи відділень. Зокрема, це пов’язано з тим, що вони проводять технологічні перерви для провітрювання, дезінфекції та вологого прибирання.

Проте Національний банк закликає громадян утриматися від відвідувань відділень банків та користуватись банківськими послугами онлайн, адже перебування в людних закритих приміщеннях збільшує ризик підхопити вірус. 

Особливо ми хочемо звернутися до молодого покоління. Якщо у вас є старенькі батьки, бабуся з дідусем чи інші родичі похилого віку, допоможіть їм розібратися в новітніх онлайн послугах банків, щоб вони змогли, до прикладу, сплачувати комунальні послуги, уникаючи місць громадського скупчення не наражаючи себе на небезпеку зараження COVID-19.

Якщо такої можливості немає, – не проблема. На період карантину можна не здійснювати комунальні платежі, а сплатити їх вже після завершення карантину. Водночас вам не загрожує ані штрафи чи пеня, ані відключення води, електроенергії чи газу.

Передайте цю інформацію своїм батькам, бабусі з дідусем чи знайомим похилого віку.

Літні люди відносяться до групи підвищеного ризику, відтак - потребують самоізоляції. Тому потрібно допомогти їм мінімізувати контакти з іншими людьми у магазині, банку на пошті. Необхідно навчити літніх осіб користуватися послугами онлайн або зробіть це самі. 

Ви знайдете соціальний ролик з простими рекомендаціями тут: - https://drive.google.com/drive/folders/1ERtiMHQrFa3JzV9rur7mm_x4JyDYEYUx

Також звертаємо увагу та просимо повідомити усім своїм рідним і знайомим, що Національний банк не телефонує та не надсилає смс громадянам.

З усіх питань звертайтеся на "гарячу"лінію вашого банку. 
Ваше питання не було вирішено? 
 
Телефонуйте на "гарячу"лінію Національного банку

0 800 505 240 або надсилайте лист на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Бережіть себе!