Маленьких дітей так приваблюють високотехнологічні пристрої,що вони стають досвідченими користувачами смартфонів і планшетів задовго до того, як навчаться розмовляти,читати й писати. Нерідко батьки дають усі ці гаджити, щоб зайняти чимось, особливо тоді, коло самі зайняті.

 Питання, яке турбує не тільки батьків, а й педагогів, полягає ось у чому: “Як впливають гаджети на мовленнєвий розвиток дітей”.

  Це питання вдало висвітлила вчитель-логопед Сук Галина Василівна в онлайн-вебінаре, який відбувся у рамках просвітницької роботи для батьків та педагогів.

  Висновки вчених з університетів  Канади ,США, ОАЕ переконують, діти повинні використовувати мобільні пристрої,щоб грати у творчі ігри після того, як оволодіють мовленнєвими навичками.

  Також, батьки отримали практичні поради : “Якщо ми не можемо заборонити використання мобільних пристроїв,як зробити так, щоб діти отримували від них максимальну користь”.

 Завдяки зустрічі, яку провела Сук Г.В. батьки та педагоги зрозуміли,що використання електронних пристроїв дітьми має недоліки й переваги. Тому важливо знайти баланс.Добирати контент.Бути уважними, коли діти бавляться з електронними пристроями й додатками. Та не забувати, що самі батьки є взірцем для своїх дітей.