Капітальний ремонт мосту на км 2+247 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-14-52 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/- Немирів в межах Вінницької області

1. Інвестор (замовник) ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області"

Поштова і електронна адреса - 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Соборна, будинок 15-А, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Місце розташування майданчиків (трас) будівництва (варіанти) м. Немирів, ВУЛ. Горького км 2+247 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-14-52

3. Характеристика діяльності (об'єкта) Мостова споруда (міський автодорожній міст) на автомобільній дорозі II технічної категорії згідно з ДБН В.2.3-4:2007. Відповідно до ГБН В.2,3-218-007-2012 планована діяльність (капітальний ремонт мостової споруди) та проектований об’єкт (мостова споруда на дорозі II категорії) належать до III екологічного класу (капітальний ремонт мосту І рівня відповідальності за ДБН В.2.3-14:2006). Планована діяльність та проектований об’єкт не підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля. Будівництво об’єкту та безпосередньо сам об’єкт не є джерелом транскордонного ВПЛИВУ.

Технічні і технологічні дані кількість смуг руху - 2; ширина смуги руху - 3,0 м; смуги безпеки по 1.25м, тип мосту за довжиною - малий (12,56 м). Габарит (проїзна частина +тротуар) - Г-8,5 +2,5+2,0=13 м , Довжина ПРОГОНІВ - 12,56 (однопролітний), Клас навантаження - А-15 та НК-100

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності Капітальний ремонт мосту на км 2+247 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С-02-14-52 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - Немирів в межах Вінницької області дозволить:

- забезпечити сучасний рівень транспортно-експлуатаційних параметрів дороги:

- знизити собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у ДОРОЗІ;

- підвищити безпеку руху автотранспорту;

- підвищити рівні екологічної безпеки.

5. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації: земельних у постійне користування - в межах проектної смуги відведення, у тимчасове користування — згідно з проектними рішеннями щодо розташування та розмірів будмайданчика;

Сировинних: ґрунт (при влаштуванні земляного полотна); цемент, пісок, щебінь, асфальтобетон (при влаштуванні мосту та дорожнього одягу);

(види, обсяги, місце розробки і видобутку, джерела одержання)

енергетичних (паливо, електроенергія, тепло) визначається робочим проектом;

водних визначається робочим проектом:

трудових визначається робочим проектом:

6. Транспортне забезпечення (при будівництві й експлуатації) доставка персоналу. будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, мостобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог ВБН В.23-218-007-98 "Екологічні вимоги до автомобільних доріг (проектування)".

8. Необхідна еколого-інженерка підготовка і захист території за варіантами зняття родючого шару ґрунту, його складування та використання при рекультивації порушених земель.

9. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві й експлуатації-) на нав- колишнє середовище: клімат і мікроклімат - не передбачається:

повітряне - забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів: пилоутворення; шумове забруднення та вібрація; водне - тимчасові зміни умов поверхневого стоку під час земляних робіт: забруднення скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації):

грунт - забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (під час експлуатації); рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти - Території та об'єкти природно- заповідного фонду та наземні шляхи міграції тварин в безпосередній близькості біля ділянки дороги, що проектується, відсутні;

навколишнє соціальне середовище (населення) - тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (під час будівництва);

підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);

навколишнє техногенне середовище - перевлаштування комунікацій (під час будівництва); забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників мосту, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації).

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення

- відходи будівельних робіт

- повторне використання, утилізація; побутові відходи

- вивезення у спеціально відведені місця.

11. Обсяг виконання ОВНС- згідно вимог ДБН А.2.2-1-2003.

12. Участь громадськості з матеріалами проекту і ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області", 21050, Вінницька обл, місто Вінниця, вулиця Соборна, будинок 15-А, тел. : (0432) 56-00-89 е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.